AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Typen pusher og pusher på det med bryllup og barn. Han pusher til tross for at han vet timingen er halvdårlig. Vi er ikke i jobb enda, bosituasjonen er vanskelig. Og midt oppi alt dette stiller han meg et indirekte ultimatum. Jeg sa ja til frieriet. Nå er det å planlegge, også finnes jeg ikke entusiastisk. Er usikker. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 99dd8...cf5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Nei. Det er da ikke vanlig. Du vil jo ikke? Så lar du være...syns jeg.Anonymous poster hash: a130f...2f2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Unnskyld at jeg spør, men, er han dum? Det koster penger å gifte seg. Hvorfor vil han at dere skal gifte dere uten at jobb osv er på plass? Anonymous poster hash: 9a68e...c3e
kaffemor Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Er nok ikke vanlig å være så usikker nei. De fleste gleder seg vel over å skulle gifte seg? Høres ut som et dårlig tegn..
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Hva får han ut av å være gift? Hva får du ut av det? Anonymous poster hash: 9a68e...c3e
Ninette Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Kanskje han trenger oppholdstillatelse? Er vel ellers ingen hast, siden ingenting er på stell.. Hva får han ut av å være gift? Hva får du ut av det?Anonymous poster hash: 9a68e...c3e Endret 19. februar 2014 av Ninette
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Det skal jo ikke være sånn. Hvis det føles så feil for deg så må du si ifra. Hvis du ignorerer de følelsene nå kommer klumpen i magen til å være ti ganger så stor den dagen du står der med feil type tårer i øynene, godt gift. Anonymous poster hash: 7ac1e...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå