Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så til de grader at jeg aldri i min villeste fantasti kunne forestilt meg å falle for en som han.

Etnisitet, livssyn, politisk ståsted, utseende - det er overhodet ingenting ved han som indikerer at han kunne vært den typen jeg normalt ville falt for.

Tvert i mot han er det stikk motsatte.

Likevel, kjemien er til å ta å føle på. Så åpenlys at uvitende poengterer det.

Han får meg til å le som ingen andre, jeg går rundt og konstant tenker på han og det virker som jeg opptar litt plass hos han og. Samtalen flyter lekende lett, selvom vi som regel er helt uenig. Han mykner litt når jeg uttrykker det stikk motsatte av det han er overbevist om. Og jeg kan ikke annet enn å sjarmeres av hans engasjement av det som ellers ville provosert..

Men er det realistisk? Kan det bli oss to?

To fundamentalt så ulike mennesker? Ting som betyr all verden for meg, mener han det helt motsatte om? Det jeg tror på, det han tror på.

Gi det en sjangse, eller snu og aldri vite?

Dette ble rotete, sikkert ingen andre enn meg som skjønner... Trengte å ventilere.. : :hug:

Anonymous poster hash: 207bb...72d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare se med tiden hvordan det går...

Ofte er de tingene som var sjarmerende i starten, de som irriterer mest etterhvert.

Men det vet du jo ikke før du har evnt kommet dit..... :danse::vetikke:

Anonymous poster hash: 6451f...f84
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Veldig ulike Livssyn er etter min mening vrient å kombinere, men det beror jo ofte på hvor steile man er.

Endret av Mike Waters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...