Gå til innhold

Det ble slutt i dag, nå føler jeg at alt går til h%%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då ble det slutt med damen, etter 5 år som kjærester/samboere, nå føler jeg at jeg kommer aldri til og finne meg en ny kjæreste, og at jeg kommer til og bli barnløs og uten familie fordi jeg føler jeg aldri kommer til og finne en ny..

Men det er mulig hun kommer til og angre og vil tilbake til meg, det har hun selv ment (Hun går rett til en annen) ,noe som gjør tingen jævligere fordi det er et "Håp"...Jeg ser helt normal ut, ca 1,74 lav..

men åhhhh for en følelse jeg har...Det er liksom ikke håp for noe, alt ser så mørkt ut..Frustert!

Noen som har råd ?

Mann 23..

Anonymous poster hash: db8c2...fb2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme hit så skal jeg pleie humøret ditt :)

Anonymous poster hash: 7f1dc...8ba

• Liker 1
Skrevet

Mamma mia, en mann på 23 år er rene ungfolen. Du får deg nok ei ny før du vet ordet av det. Trofaste menn som ønsker familie går som hett hvetebrød.

Anonymous poster hash: ccb17...f96
  • Liker 8
Skrevet

Slapp av! Selvfølgelig finner du deg ei ny ei, bare pass på å ikke steng deg inne så damene kan finne deg ;) De kommer ikke og banker på døren din.

Anonymous poster hash: 5906a...84d

• Liker 1
Skrevet

Men det er mulig hun kommer til og angre og vil tilbake til meg, det har hun selv ment (Hun går rett til en annen) ,noe som gjør tingen jævligere fordi det er et "Håp"...

Først av alt en stor klem til deg, det er ikke godt når slikt skjer. :klem:

Men jeg vil hverken råde deg til å ta henne tilbake eller håpe på at hun kommer tilbake. Da vil det være alt for lett for henne og gjøre akkurat det samme igjen og du er verdt så utrilig mye mer enn det.

Ta tiden til hjelp, det blir bedre etter hvert. Gå ut med venner og gjør ting du liker. Ikke sitt hjemme på sofaen, da er det så alt for lett så tenke seg ned i et sort hull.

Tiden fremover kommer sikker ikke til å bli den enkleste, men har du kompiser og venninder ved din side blir det lettere.

Jeg ønsker deg alt godt :klem:

Skrevet

Slapp av! Selvfølgelig finner du deg ei ny ei, bare pass på å ikke steng deg inne så damene kan finne deg ;) De kommer ikke og banker på døren din.

Anonymous poster hash: 5906a...84d

Sant det, men jeg vil ikke finne ei på "by'n" vil ha ei hjemmekjær jente ;) Hvor finner man dem? kanskje jeg må banke på døren til dem. Meh.Fml...

Skrevet

Først av alt en stor klem til deg, det er ikke godt når slikt skjer. :klem:

Men jeg vil hverken råde deg til å ta henne tilbake eller håpe på at hun kommer tilbake. Da vil det være alt for lett for henne og gjøre akkurat det samme igjen og du er verdt så utrilig mye mer enn det.

Ta tiden til hjelp, det blir bedre etter hvert. Gå ut med venner og gjør ting du liker. Ikke sitt hjemme på sofaen, da er det så alt for lett så tenke seg ned i et sort hull.

Tiden fremover kommer sikker ikke til å bli den enkleste, men har du kompiser og venninder ved din side blir det lettere.

Jeg ønsker deg alt godt :klem:

Takk for støtten, skal prøve og finne på ting, trene og sånne ting..Men folk er ikke så veldig sosiale rundt området her. Så blir nok og være alene mye desverre.

TS

Skrevet

Sant det, men jeg vil ikke finne ei på "by'n" vil ha ei hjemmekjær jente ;) Hvor finner man dem? kanskje jeg må banke på døren til dem. Meh.Fml... Anonymous poster hash: db8c2...fb2

hehe, ja kanskje du må det :) Alenemødre? I dont know.
Skrevet

Då ble det slutt med damen, etter 5 år som kjærester/samboere, nå føler jeg at jeg kommer aldri til og finne meg en ny kjæreste, og at jeg kommer til og bli barnløs og uten familie fordi jeg føler jeg aldri kommer til og finne en ny..

Men det er mulig hun kommer til og angre og vil tilbake til meg, det har hun selv ment (Hun går rett til en annen) ,noe som gjør tingen jævligere fordi det er et "Håp"...Jeg ser helt normal ut, ca 1,74 lav..

men åhhhh for en følelse jeg har...Det er liksom ikke håp for noe, alt ser så mørkt ut..Frustert!

Noen som har råd ?

Mann 23..

Herregud, du er 23 år. Det var på høy tid at det ble slutt mellom dere. Nå skal du ut og leve livet, feste, reise og knulle rundt før du finner kvinnen i ditt liv. Men utdannelse først! Utdannelse kommer alltid først.

Anonymous poster hash: b6435...d88

Skrevet

Uff, stor klem til deg. Brudd er et helvete. Nå skal du tillate deg selv å sørge og være sint, og så skal du holde deg opptatt med gjøremål og venner, og etterhvert skal du oppdage at livet uten henne egentlig er ganske kjekt. Deretter skal du møte kvinnen i ditt liv, som aldri ville funnet på å spasere ut av forholdet og rett inn i armene på en annen mann. Livet blir bare bedre fra nå av. Først må du bare la følelsene gå sin gang.

Anonymous poster hash: 1ead2...85a
Skrevet

Uff, stor klem til deg. Brudd er et helvete. Nå skal du tillate deg selv å sørge og være sint, og så skal du holde deg opptatt med gjøremål og venner, og etterhvert skal du oppdage at livet uten henne egentlig er ganske kjekt. Deretter skal du møte kvinnen i ditt liv, som aldri ville funnet på å spasere ut av forholdet og rett inn i armene på en annen mann. Livet blir bare bedre fra nå av. Først må du bare la følelsene gå sin gang.

Anonymous poster hash: 1ead2...85a

Ja, håper jeg finner hun før jeg blir 30...Håper bare dette går over snart, Så tungt..

Takk for støtten

TS

Skrevet

Sant det, men jeg vil ikke finne ei på "by'n" vil ha ei hjemmekjær jente ;) Hvor finner man dem? kanskje jeg må banke på døren til dem. Meh.Fml...

Du kan finne meg :nigo: Jeg er 18 og vil virkelig ha familie når jeg er ferdig utdanna :P

Slapp av, finnes mer enn nok av jenter som ønsker seg en sånn en som du er :)

Anonymous poster hash: 198c3...dac

Skrevet

Du må også selvsagt få klem av meg :klemmer:

Ble slutt med min kjæreste for et par uker siden også, så vet at det er forferdelig.. Men det går over

Skrevet

Du kan finne meg :nigo: Jeg er 18 og vil virkelig ha familie når jeg er ferdig utdanna :P

Slapp av, finnes mer enn nok av jenter som ønsker seg en sånn en som du er :)

Så godt og høre ;)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...