Gå til innhold

Bryr du deg om hvordan kjæresten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninde som er veldig trendig og følger moten, mannen hennes kler seg mer "avslappet" til hverdags og hun sier at dette faktisk spiller en rolle. Kjæresten min får kle seg som han vil og jeg mener som regel ingenting om hva han har på seg.. Det er det samme for meg hvilken stil han har. Så Jeg lurer på om du bryr deg om hvordan kjæresten din kler seg? Skulle du ønske h*n hadde en annen stil enn det h*n har nå? Isåfall hvordan? :)

Anonymous poster hash: f6996...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm nei, så lenge han er velstelt så bryr ikke jeg meg. Selv er jeg veldig klesbevisst (følger sjeldent nye trender dog), men jeg kler meg for meg og ikke for alle andre.

Anonymous poster hash: 82d98...0f6
Skrevet

Til en viss grad bryr jeg meg, skinnvest og selebukse over øl-magen eller noe i den gata skjer bare ikke:P Så lenge klærne er rene og hele, og ikke er total mismatch, så er det et fett for meg. Min mann liker klassisk stil, så han er alltid fin i tøyet synes jeg^^, Sort frakk er ikke feil... *drool*

Anonymous poster hash: 26ce3...5bb
  • Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke så veldig nei, men er greit å ha på rene og hele klær, uten oljeflekker.. :P

Anonymous poster hash: 1c3d3...97a

Skrevet

Har en veldig enkel, comfy stil selv og liker best gutter med noe samme avslappet stil. Bruker som regel bare jeans og en digg genser når jeg er blant folk, joggebukse når jeg er hjemme. :laugh:

Anonymous poster hash: 421c2...ca3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Vel. Jeg forelsket meg i en ganske så motsatt av meg. I frakk og stresskoffert,veldig nøye med å fremstå korrekt (drev firma).

Jeg er litt sånn rocka/avslappet.

Etter seks måneder var han en mannlig utgave av meg. Med langt hår også!

Jeg ble skuffet. For tydelig han ikke hadde "funnet seg selv", så ble nedtur!

Spiller ingen rolle hvordan de går kledt...men de må ha et bevisst forhold til det :-)

Skrevet

Bryr meg ikke. Han kler seg deilig.

Skrevet

i grunnen ikke. her har vi begge alltid dassa rundt i baggy joggebukse til hverdags.
når vi skal noe, om vi skal på byen eller i selskap er vel eneste gangene vi begge kler oss i dongeri bukser, han tar voks i håret og jeg lar vær å gå med håret i en tott :P

glad han ikke må være "ordentlig" hele tia, men hadde han vært det fra begynnelsen så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om det :P

Anonymous poster hash: f4511...fb9
Skrevet

Klart jeg bryr meg. Om han hadde troppet opp i noe jeg synes så helt på trynet ut så hadde jeg nok sagt i fra. Men, å skulle prøve å forandre klesstilen til partneren sin synes jeg blir feil. Det ville jeg aldri gjort. Han kler seg ganske normalt og casual, og det synes jeg er helt okei :)

Skrevet (endret)

Her i huset er han den motebevisste. ALLE, intet unntak, klærne er av et eller annet merke/designer/spesielt stoff osv osv.

De fleste trodde, sånn seriøst, at han var homofil(ikke at det er noe galt i det) og helt ærlig så trodde jeg det selv.

Han er hakket før "rosablogg med dagens outfit", heldigvis skjer ikke det, siden han for opptatt med strykingen av de million skjortene.

Vi har walk-in-closet, gjett hvem som har okkupert det? Vell, jeg har et lite skap og bikkja har en bøtte så bør ikke være så vanskelig gjetting der.

I skrivende stund sitter han i no veldig tettsittende bukser, wifebeater, no satans sjal/cardigan(sånn man skriver det?) og tilhørende smykker.

Jeg sitter i joggebukse, svett hår og utvaska bh. Feeling sexy!

Og til spørsmålet; føler meg som en dokost i forhold, dvs skulle ønske han kunne bruke joggebukse noen ganger hjemme.

når jeg går ut av døra så tar jeg jo på meg noe sosialt akseptabelt.plager meg litt(mye) at han pynter seg til dusjen liksom. Personligheten min er ikke så bra heller, så litt spent på hva han ser i dette søppeldunken av en kvinne :D

Utblåsning utført, takk!

Endret av Boost
  • Liker 10
Skrevet

Så lenge han er anstendig spiller det ingen rolle hvordan han går kledd :-)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye så lenge han er ren og "pen" i tøyet. Han han har avslappet stil uten å bli bomsete, og det passer meg bra. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke, og syns han kan gå i det han vil. Jeg ville kanskje hatt en annen mening hvis han gikk med joggebukser hele tiden og band t-skjorter. Men han kler seg pent og er opptatt av mannemote til en viss grad, så da lar jeg han bare holde på som han vil :)

Anonymous poster hash: 2caed...6a5
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, så lenge det er klær som er hele og rene.

Skrevet

Han går i akkurat det han ønsker å gå i. Men jeg syns han har fin stil :)

Skrevet

Han får gå i hva han vil. Men jeg måtte si ifra da han tenkte å ha på seg en gammel t skjorte med malingsflekker+joggebukse på middagsselskap. På sånne dager syns jeg han kan ta på en skjorte og jeans.

Han går med joggebukse og t skjorte til vanlig, helt greit det da!

Skrevet

Jeg legger meg faktisk litt opp i hva samboeren min har på seg. Han bryr seg ikke om klær og tenker komfort fremfor alt. Jeg liker en viss stil. Så jeg bestemmer sånn halvveis hva han skal ha på seg. Det funker fett for begge.
Jeg syns han er deilig i t-skjorte og joggebukse rett ut av dusjen på en søndag, men jeg blir også mo i knærne av at han har på seg ett fint antrekk, og da må jeg hjelpe litt til. Ser ingenting galt med det. Hvis han hadde reagert veldig på noe jeg hadde hatt på meg hadde jeg tatt imot hans synspunkt.

Anonymous poster hash: 03b91...b24
Skrevet (endret)

Kjæresten min har hatt samme stil siden han var 16, han har faktisk flere t-skjorter og bukser fra da. Nå er vi 25. Han har virkelig ikke peiling på klær. Derfor kjøper jeg klær jeg synes er fine til ham og som alle kan settes sammen på ulikt vis. Slik så kan han selv velge hva han vil gå med, men det er likevel noe jeg synes han er ordentlig hunk i :)

Edit: hjemme og til hverdags bryr jeg meg lite hva han går i. Han er ganske deilig i joggebukse + tskjorte også, sålenge vi ikke skal ut noe særlig.

Endret av Pompom
Gjest sophia21
Skrevet

Kjæresten min har ikke den klesstilen jeg synes er aller kulest på gutter, men det er det og ekstremt få som har. Men jeg ser heller ikke noe galt med klesstilen, han kler seg ikke som et dass, og klesstilen hans reflekterer veldig hvem han er som person, og jeg liker jo den personen, ergo liker jeg også at han uttrykker det :)

Skrevet

Ja, jeg ville hatt vansker med å tilbringe livet mitt sammen med en mann som brukte treningstøy utenom trening. Hettegenser og joggebukse er treningstøy.

Anonymous poster hash: e2413...5f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...