Gå til innhold

Tatovering - fort slitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger tattooen til Cara Delevingne, og har lyst på noe lignende (dog, ikke akkurat det samme). Det jeg lurer på er om en slik tatovering med såpass mange detaljer på liten plass ikke vil bli flyte ut og bli stygg ganske fort? Det er jo tross alt hånda også, hvilket er ganske utsatt...

Anonymous poster hash: a2abd...761
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det.. Jeg har en venninne som har på fingen, den var slitt etter et halvt år. Men den er mindre da!

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å gå til en god tatovør og høre! Jeg har ganske detaljerte tatoveringer på føttene, og der fikk jeg beskjed om at de ikke kommer til å bli særlig slitt fordi huden ikke kommer til å strekke seg særlig der.

Hør med en god tatovør! :)

Skrevet (endret)

Tatovering er ikke en kunstform som egner seg godt for detaljerte bilder/mønstre.

Huden på hånda og fingrene er også langt mer utsatt en typiske tatoveringsområder som skulder, rygg, arm osv.

Hvor lenge den vil holde seg pen er umulig å si, det er så mange faktorer som spiller inn, det eneste jeg kan si er at jeg ikke ville gjort det selv.

Endret av Kim
Skrevet

Jeg har en veldig enkel tatovering, på ankelen. Men den har bleket litt, noe som ifølge min tatovør var helt naturlig så man må gjerne innom å fylle på med blekk en gang. Den har som sagt blitt litt lysere, men den er fremdeles fin å se på :)

Hør med en tatovør, de kan gjerne fortelle deg litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...