Gå til innhold

Vil ha et sånn klatrestativ til katt, men gubben mener jeg er gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg har nå min kjære pus, og fant et sånt ganske stort klatrestativ på tilbud. Vi har plass, men gubben mener jeg er blitt litt sånn "crazy cat woman".

Det er jo mest tull fra hans side, men jeg bare lurte på hvor mange her som har slikt til katten sin?

:)

Anonymous poster hash: 72ac8...5b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man skal ha klatrestativ :) det redder møbler fra slitasje og gir katten ett fristed. Spesielt om det er høyt og katten får en høy liggeplass.

Anonymous poster hash: 125ef...ed5
  • Liker 12
Skrevet

Det er ikke "crazy cat lady", bare et godt initiativ. Mindre klore- og maseproblemer.

Anonymous poster hash: 474aa...d43
Skrevet

Hvis du har innekatt kan jeg forstå behovet. Jeg har forøvrig hatt tre katter og ingen av dem kastet så mye som et blikk på klatrestativet.

Anonymous poster hash: 44bb7...a36
  • Liker 1
Skrevet

Her har lille pus et klatrehus på 3 "etg",

mannen i huset tenkte nok litt: herregud...! Når jeg kom hjem med det, men er veldig glad for å ha det nå. :)

Pus er nok enda gladere for å ha det...! ;)

• Liker 1
Skrevet

Heller klatrestativ enn oppklorte møbler.. :)

Skrevet

Klatrestativ er et genialt møbel for katter som er mye inne. De får klatret litt, klort og kost seg, og de kommer høyere opp slik at de får overblikk og kontroll over sine menneskeslaver. :fnise:

Ja til klatrestativ!

• Liker 3
Gjest Jepp123
Skrevet

Har stativ som går fra gulv til tak. Jeg og pusene elsker det. De pga alle avsatsene og jeg pga minimal gulvplass det tar. Minnes det var mannen som kjøpte det til de.

Skrevet

Jeg (og mannen) syns klatrestativ er stygge, så her laget vi eget møbel som passer til interiøret. Katten elsker det, og vi er fornøyde. Enig med mannen din jeg.

Anonymous poster hash: f270e...7e4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg (og mannen) syns klatrestativ er stygge, så her laget vi eget møbel som passer til interiøret. Katten elsker det, og vi er fornøyde. Enig med mannen din jeg.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 563d3...bd1

• Liker 10
Gjest Silverstream
Skrevet

Ikke galskap i det hele tatt, jeg for min del ser på det som en nødvendighet og gode. Ikke bare et must for innekatter, men også for utekatter. Alle kattene jeg har hatt, har hatt stor glede av den, de har riktignok aldri brukt å ligge på stativene, men de går gjerne bort og kvesser klørne.

Dog, ikke alle katter viser like stor glede, bestemor sin katt en en sånn type som ikke verdiger klatrestativet et blikk, og han bruker heller ikke trærne ute til jobben. Han vet at han ikke får lov til å kvesse møblene, men har ferska han i å gjøre det et par ganger.

Resultatet er oppklorte møbler og uvessa klør som henger seg opp i alt mulig rart. Ødela den ene buksa mi gjorde han også .... :rolleyes:

Skrevet

:rolleyes:

Hva er rulleøyne med å mene at klatrestativene ikke er fine?

Skrevet

Klatrestativ er jo dritstygt! Og vi har aldri opplevd problemer med oppklorte møbler av våre katter som får gå ut og inn av egen vilje.

Anonymous poster hash: ff333...fb0
Gjest Lille-pus
Skrevet

Katter trenger noe som er 'lovlig' å klore kraftig på, noe det er 'lov' å herje 'villkatt' i, noe som er deres til å 'stupe rundt' i, klatre og klore på.

Om man bygger det selv eller kjøper et bra stativ spiller ingen rolle, men plassèr det riktig, - og kattene elsker det.

- alle mine oppgjennom tidene har satt enormt stor pris på å ha tilgang til stativ, - både inne/ute/inne pus og mine tre nåværende innepuser.

• Liker 1
Skrevet

Hva er rulleøyne med å mene at klatrestativene ikke er fine?

Var ikke bare det. Det var hele innlegget.

• Liker 1
Skrevet

Hvorvidt du er crazy cat lady kommer helt an på størrelsen på klatrestativet i forhold til antall katter og størrelse på boligen.

Anonymous poster hash: 2b8d3...f3c
Skrevet

Ett?! :biggrin: Da kan han komme hit og se hvor gal jeg er, for jeg har 3! :redd: I tillegg lurer jeg på å skaffe meg et på hytta, hvor jeg fra før av har kattegård. :jepp:

Ikke er de stygge heller. De hadde ikke verdens skjønneste farge da de kom i hus, men etter at jeg har trekt de om, er de så fine atte. Men det viktigste er at Pusina elsker dem og at de fyller sin funksjon både som klorestativ og populær liggeplass med god utsikt! :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Var ikke bare det. Det var hele innlegget.

Sånn som jeg forstod det var det litt humoristisk ment hele greia, og et indirekte spørsmål om det egentlig er nødvendig.. Ta deg en liten postiv-pille a'!

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Vel, jeg har nå min kjære pus, og fant et sånt ganske stort klatrestativ på tilbud. Vi har plass, men gubben mener jeg er blitt litt sånn "crazy cat woman".

Det er jo mest tull fra hans side, men jeg bare lurte på hvor mange her som har slikt til katten sin?

:)

Tror det er vanlig. Jeg har det iallfall :P

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at folk ikke har klatrestativ. Min er utekatt men elsker stativet sitt som går opp til taket, det er der han sover. Han klorer også der selv om han har tilgang på naturen.

Anonymous poster hash: 45813...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...