AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Ville du ha forlatt han, da? Hvis han kommenterte under et bilde av en annen kvinne på Facebook, at hun var vakker, mens han er sammen med deg. Ikke har han skrevet det under noen av dine bilder. Jeg føler det som et svik. Skal man stole på sånne? Ville du ha forlatt? Anonymous poster hash: 52a4e...94c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 ville vel ikke forlatt han. men ville fortalt han at jeg syntes det var sårende at han kommenterte på andre jenter sine bilder at de var så vakre og ikke kommenterte mitt. her kommenterer verken jeg eller mannen at andre damer/menn er digge av respekt for den andre. jeg vet jo såklart at han kan syntes andre damer er pene. og jeg ser jo om en mann er kjekk, men vi trenger ikke å fortelle alle andre om det. for min del holder det i masser å fortelle mannen min hvor fin han er. men det kommer vel ann på forholdet og hva man har snakket om at er greit eller ikke. har dere snakket om dette? Anonymous poster hash: add6a...cf9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Forteller ham deg du er vakker når han snakker med deg? Mange menn finner det ikke naturlig å bruke FB til å fortelle kjæresten at hun er vakker. Om mannen min har ett behov for å poste til gode venniner at de er pene osv, må han vel få lov til det. Hadde ikke brydd meg noe veldig. Men jeg får komplimang dagen lang fra min når vi er sammen.. Anonymous poster hash: df67f...61a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Han sier jeg er fin. Pen. Men sjeldnere i det siste.Anonymous poster hash: 52a4e...94c
Anciol Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Hadde knurret og sendt han et drepende blikk. Han gir meg masse komplimenter hver dag;) Endret 19. februar 2014 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå