AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Pga gammel skade i den ene armen, har jeg nok ubevisst trent den ene armen mindre enn den andre, for nå ser jeg at det er forskjell i muskelsammensettingen på armene. (skadet armen og fikk revet av noen muskelfester mm) Jeg har trodd at jeg har hatt lik belastning hele veien. Trent mye med vektstang, men også en god del biseps og triseps med enkle vekter. Skal jeg rett og slett være så vill og gal at jeg tar flere reps med den svake armen? Den kjennes jo ikke svakere, men den har tydlig mindre muskler enn den andre Anonymous poster hash: acca1...da4
Supraspinatus Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Du trenger ikke å ta flere med den svake, bare ikke gjør motstatt og ikke øk vektene før den svake armen henger med. Det er heller ikke så dumt å involvere en fysioterapeut. Skader har en tendens til å gi skjevheter flere steder enn lokalt der skaden har skjedd. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Har faktisk bedt om rekvisisjon til fysio nå. Har ingen smerte i den skada armen men det er synlig forskjell. Snålt, for jeg føler meg like sterk på begge sider. Jeg trener nok skjevere enn jeg tror. Anonymous poster hash: acca1...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå