cna-pigg Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Hei:) Lurer på om noen snille sjeler der ute har erfaring å dele med meg og gjerne råd! Har altså en svær pigmentflekk mitt i panna, som en trekant.. samt på begge sider av munnen, som fem kronere. ikke særlig lekkert og har desperat prøvd mange kremer og diverse for å få den bort. Nå som solen snart titter frem kjenner jeg stresset! Jeg mener å ha lest at fersk ananas juice skal blekne disse, men har ikke prøvd (forøvrig ikke lett å finne fine nå heller) Men er det noen som har testet dette? Noen som har prøvd andre ting som har vært til hjelp mot dette vakre fenomenet?;-) Takker for alle svar og håper noen har gode tips og råd til en stresset frøken;)
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Eplecidereddik. Anonymous poster hash: 8c605...ed9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg tror alternativet muligens blir laserbehandlig eller noe liknende. Har ingen erfaring med det selv, men jeg ser ikke for meg at verken ananasjus eller andre slike behandliger. Hør med legen din, evt. en plastisk kirurg, de har nok gode råd Anonymous poster hash: 2b7b9...850
cna-pigg Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2014 Takk for raske svar!:-) Eplecidereddik?? Hvordan bruker du dette? Har det vist effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå