Stine Solbakken Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Som tittelen sier har jeg de to siste ukene drømt om eksen hver eneste natt, er det noen andre som har erfaringer med dette? Det er 2 1/2 år siden det ble slutt, jeg holder på med en ny fantastisk fyr, men har lurt litt på i det siste om jeg ikke er helt ferdig med eksen. Vi har hatt kontakt av og på siden det ble slutt, og jeg har sagt ja til å spise en lunsj med han, men har vurdert om dette ikke er så lurt. Han jeg holder på med vet at vi skal spise lunsj, og syns det er ok, så lenge det blir med det. Tilbake til det overskriften sier. Drømmene har ikke vært seksuelle, men mer "emosjonelle". Det har vært mareritt hvor jeg ser han dø, og jeg våkner med tårer i øynene. Det er drømmer hvor vi er sammen, lager mat eller hvor vi begge vil ha hverandre tilbake. Til dere som har "erfaringer" med dette. Betydde det å drømme om eksen noe for dere? Var det noe spesielt dere fant ut som "trigget" at dere drømte om han/hun? Kan jo være denne lunsjen jeg ikke vet om jeg skal dra på, som nærmer seg og jeg er usikker på hva jeg vil...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg drømmer ganske sjeldent om eksen, men de gangene jeg gjør det pleier han å ta kontakt like etter. Det var et grusomt forhold, hvor jeg var blindt forelsket - han behandlet meg som en mygg, han gjorde alt mulig bak ryggen min og såret meg konstant. Jeg drømte om han senest natt til i dag faktisk, men det var en vond drøm - hvor han klikket plutselig helt psyco. Kom hjem til faren min (var på besøk der i drømmen) og knuste vinduene, kræsja en bil inn i huset osv fordi jeg nektet å snakke med ham. Det var brutalt. Men jeg må nok innrømme at jeg tenker på han en sjelden gang. Selvom jeg er lykkelig med ny kjæreste. Jeg savner ham ikke, men han var min første "kjærlighet" og jeg klarer ikke helt legge det fra meg. Hjelper nok ikke din situasjon så mye, men du er iallfall ikke alene om å drømme om eksen! Anonymous poster hash: 42c32...07c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg hadde masse drømmer om eksen da jeg begynte å date/nettopp var blitt sammen med den nye kjæresten. Det kan hende det er underbevisstheten din som reagerer litt på at du nå har begynt med en ny, og at du dermed virkelig stenger døren til eksen. Anonymous poster hash: 1d02c...db4 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Du. Hvis du føler drømmen har noe avslørende å fortelle deg mht følelsene for eksen din sånn i dagliglivet, så har den noe å si. Fortrenger du noe? Hvis ikke, så betyr det noe helt annet! Drømmer om eksen som jeg hadde for 15 år siden jeg. Han var helsefreak og bodybuilder. Drømmer han redder meg fra div :-D Ikke snakk om at jeg vil ha ham tilbake :-) Vi er venner da, og jeg er venn med kona hans også ;-) Så ta det med ro du. Kan faktisk hende at du drømmer fordi noe du opplever minner deg om din og hans tid sammen. Relax :-)Anonymous poster hash: 4e802...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå