AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Har fått ny jobb og gått mye opp i lønn. Har tabellkort. Bør jeg likevel beregne nytt skattekort? Gikk inn på skatteetaten sine sider og beregnet nytt skattekort, men dette ga meg da et prosentkort i stedet, noe jeg helst ikke vil ha. Kan jeg bruke tabellkortet jeg fikk, ettersom tabellkort tar høyde for økt lønn, eller bør jeg beregne nytt skattekort når lønnsøkningen er betydelig (over 150 000 opp i lønn). Anonymous poster hash: ad352...db7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Nytt kort definitivt. Kan jeg spørre hvorfor du vil ha tabell og ikke prosent? Slik jeg har fortsått det er det alltid bedre med prosent? (men kan være jeg tar feil) Anonymous poster hash: 0d3da...f94
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Ekstra skattetrekk?Anonymous poster hash: 0c580...808
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Det spørs om du vil ha korrekt skattetrekk eller penger tilbake neste år. Hvis du vil ha korrekt skattetrekk så bestiller du nytt skattekort. Anonymous poster hash: fb78e...046 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå