AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Etter og ha lest denne artikkelen i dag ble jeg helt paff. http://www.klikk.no/foreldre/article891920.ece Er det ikke viktigere at babyer er sunne og friske fremfor at de er bittesmå og søte?? Er det noen her inne som kjenner noen eller kjenner seg igjen her?? Jeg syntes det er helt sykt og sånne damer fortjener rett og slett ikke å få barn. Anonymous poster hash: 9826c...5ab
Japp Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Skikkelig stusselig, de gir ikke ungen den beste starten på livet Endret 19. februar 2014 av Niennas 3
Gjest Violetta Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Er det i det hele tatt en sammenheng mellom å være bitteliten og det å være søt når det gjelder en baby? Jeg har problemer med å tro at dette er noe særlig utbredt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Slike kvinnfolk skulle egentlig ikke blitt gravid i utgangspunktet. I min bok er man en mislykket mor om man ikke gjør alt man kan for barnets beste, selv når det er et foster. Anonymous poster hash: eff1d...349 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Og der mista jeg litt av troen på menneskeheten igjen. What the f**k?
Gjest gurimalla Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Jeg fikk en liten baby pga hun hadde problemer med å ta til seg næring. Det var IKKE en enkel fødsel! Etter at hun ble større har hun ikke vært spesielt tynn, hun har vært det barnet som har lettest for å legge på seg...
Niennas Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Tråden er ryddet for injurierende utsagn, og svar til disse innleggene. Niennas, mod.
Silfen Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 En studie fra India viste at det kan være sammenheng mellom lav fødselsvekt og diabetes senere i livet. De skjønte ikke hvorfor så mange av de slanke, grønnsaksspisende inderne hadde så store forekomster av diabetes. Felles var vel fødselsvekt rundt 2500 gram, indiske kvinner føder visst små barn i større grad enn hva vi gjør.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Leste artikkelen og er temmelig paff og sjokkert jeg også. Jeg fikk et lite barn etter fullgått svangerskap, 2,5 kg. Det var et tungt svangerskap med ekstremkvalme gjennom nesten hele svangerskapet. Det var ikke bare hyggelig med et lite barn, barnet hadde vanskelig for å ta til seg næring, var for svak og slapp, og ble alvorlig syk etter infeksjon pådratt under en lang fødsel. Barnet måtte gå på medisiner i 8 måneder etter fødsel pga. dette. I dag er barnet skolebarn og har store lærevansker. Jeg lurer mye på om dette har med lav fødselsvekt å gjøre, siden barnet tydelig ikke fikk nok næring fra meg under svangerskapet. Jeg føler stor skyldfølelse for dette, enda jeg gjorde mitt beste gjennom svangerskapet i ekstremkvalme måneder. Jeg ville ALDRI utsatt barnet mitt for noe sånt med vitende og vilje. De burde skamme seg som leker med livet til et lite barn. Forskningen viser jo at barn med lav fødselsvekt er mer utsatt for endel problemer gjennom livet (uten at jeg har noe konkret å vise til akkurat nå). Hvorfor i all verden utsette de du elsker over alt i verden for noe sånt med vilje? Anonymous poster hash: 333ad...aec
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 I D I O T E R Anonymous poster hash: c90c4...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå