Gå til innhold

Strikke lue

Eplen

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal begynne å strikke lue til min hund siden jeg nettopp har begynt å strikke så jeg hadde tenkt til å øve meg. Med det er en ting jeg lurer på. Når jeg skal strikke luen til hunden min så må jeg lage to hull på siden så ørene skal henge ut. Hvordan skal man lage to hull på siden? Skal jeg bare strikke som vanlig og etter på når jeg er ferdig å strikke så lager jeg to hull på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag ei lue til deg selv heller om du trenger å øve deg. Det er mye enklere ettersom du ikke trenger lage hull. Eller lag til ei dokke om du ikke gidder lage ei stor lue.

Anonymous poster hash: f56b9...cee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hund!

Anonymous poster hash: f0019...64e

Jeg synes det er stakkars deg. Huden har ikke noe vondt av å ha på seg en lue og det er ikke sånn at den skal ha på seg luen. Jeg skal bare lage en som passer hunden min. Jeg synes det er mer stakkars hund når man farger pelsen til hunden. Det er dessuten ikke skadelig å ta på en hund lue. Det er mer synd på hunder så må gå i genser og bukser. Du er vel en av dem som synes det er synd på hunden hvis den er alene hjemme noen få timer, forresten, hvorfor vil du ikke at jeg skal se profilen din? Feig eller?

Endret av Eplen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag ei lue til deg selv heller om du trenger å øve deg. Det er mye enklere ettersom du ikke trenger lage hull. Eller lag til ei dokke om du ikke gidder lage ei stor lue.

Anonymous poster hash: f56b9...cee

Jeg har ikke dokke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er stakkars deg. Huden har ikke noe vondt av å ha på seg en lue og det er ikke sånn at den skal ha på seg luen. Jeg skal bare lage en som passer hunden min. Jeg synes det er mer stakkars hund når man farger pelsen til hunden. Det er dessuten ikke skadelig å ta på en hund lue. Det er mer synd på hunder så må gå i genser og bukser. Du er vel en av dem som synes det er synd på hunden hvis den er alene hjemme noen få timer, forresten, hvorfor vil du ikke at jeg skal se profilen din? Feig eller?

Ingen Hund liker å ha noe på hode. Klær på kroppen er ofte ikke noe problem. Du sammenligner dette å farge pelsen på hunden? Hvem i alle dager er det som gjør det? Du er virkelig patetisk som må ty til stråmenn og AB-diskusjon. Det siste er ikke tillatt på KG.

Anonymous poster hash: f0019...64e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel helt ann på hunden, pinnestørrelse osv, men jeg ville ha felt av noen masker der ørene skal være, og lagt de opp igjen på neste omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel helt ann på hunden, pinnestørrelse osv, men jeg ville ha felt av noen masker der ørene skal være, og lagt de opp igjen på neste omgang :)

Enig i dette. Dersom du trenger en forklaring, søk etter forklaringer på knapphull, dette blir samme prinsippet.

Anonymous poster hash: 3a009...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...