AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Baaaah!!! Jeg hadde gledet meg til å se gårsdagens episode av Grey's Anatomy i ro og fred på fridagen min i dag Pga OL sendingene på TV2, sender de jo Grey's på Bliss ( eller var det Zebra? ) Uansett; Jeg har satt alle Grey's episoder på opptak i tilfelle det skulle dukke opp noe annet, og jeg har da muligheten til å se epsiode når jeg selv måtte ønske. Men tror dere at den forbaska opptakeren hadde tatt opp i går???!! Neeeeeeeida!! I går hadde jeg faktisk tid til å se episoden ''live'', men tenkte at det ikke var noe stress siden den sto på opptak. Så jeg lot gubben styre fjernkontrollen... ( Verdens undergang; Nei, men... Unødvendig lang tråd pga et lite spm; Jepp! ) Noen som vet om disse nye epsiodene går i reprise?? Anonymous poster hash: 21e55...9ff 1
charactouy Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Episode 6 og 7 s10 går mandag fra 2240 på tv2.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Går på bliss. Det kunne du enkelt funnet ut…Anonymous poster hash: 2339e...f5b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Går på bliss. Det kunne du enkelt funnet ut…Anonymous poster hash: 2339e...f5b Selvfølgelig! Jeg lagde jo denne tråden kun for å irritere deg.... Jeg fant repriser av de gamle sesongene, men da greide jeg nok å overse de nye. Beklager! Anonymous poster hash: 7ba9b...3a0 1
Erazor Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Du kan se de siste episodene som er sendt på TV2 Sumo. Og takket være OL så får alle en gratis prøvemåned, så da kan du se både episoden du gikk glipp av og alt annet du skulle ønske du hadde fått sett. Husk for øvrig å avbestille abonnementet (dette kan du gjøre umiddelbart etter at du har aktivert prøvemåneden) slik at du ikke må betale mer om du glemmer det. 1
Gjest Winza Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Selvfølgelig! Jeg lagde jo denne tråden kun for å irritere deg.... :ironi:Jeg fant repriser av de gamle sesongene, men da greide jeg nok å overse de nye. Beklager! Anonymous poster hash: 7ba9b...3a0 Det går 21:25 på bliss 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, de har vel ikke flytte criminal minds til en annen kanal også? For det har jo heller ikke gått på tv2 under ol. Anonymous poster hash: 8a358...628
Gjest Winza Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, de har vel ikke flytte criminal minds til en annen kanal også? For det har jo heller ikke gått på tv2 under ol. Anonymous poster hash: 8a358...628 Det har pause under ol men kommer tilbake neste torsdag. Hawaii five o har gått som vanlig
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Du kan se de siste episodene som er sendt på TV2 Sumo. Og takket være OL så får alle en gratis prøvemåned, så da kan du se både episoden du gikk glipp av og alt annet du skulle ønske du hadde fått sett. Husk for øvrig å avbestille abonnementet (dette kan du gjøre umiddelbart etter at du har aktivert prøvemåneden) slik at du ikke må betale mer om du glemmer det. Smart! Takk for tips!! Anonymous poster hash: 7ba9b...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå