Gå til innhold

Hannibal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Hannibal en bra serie? Burde jeg se den?

Anonymous poster hash: d7204...9fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er sykt bra - hvis du liker estetiske (altså, det er utrolig ekkelt, men det er samtidig utrolig flott) serier som diskuterer psykologiske temaer, spesielt "hva er ekte". det er en serie som er god på å vise hvordan det er for en person som har noen psykiske annerledesheter - hvordan dette kan være for denne personen. altså, at man blir med inn i "hodet". + det er mordsaker som FBI prøver å løse, men det er mindre av "pang pang" og mer gåtegjetting. Det er selvfølgelig action og ofte ubehagelige scener, det er vel thriller/drama.

og alle skuespillerne er veldig gode, mener jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra serie! Sær, mystisk, ekkel, morsom, spennende osv.. Den har alt:)

Anonymous poster hash: 5da89...148
Skrevet

den er sykt bra - hvis du liker estetiske (altså, det er utrolig ekkelt, men det er samtidig utrolig flott) serier som diskuterer psykologiske temaer, spesielt "hva er ekte". det er en serie som er god på å vise hvordan det er for en person som har noen psykiske annerledesheter - hvordan dette kan være for denne personen. altså, at man blir med inn i "hodet". + det er mordsaker som FBI prøver å løse, men det er mindre av "pang pang" og mer gåtegjetting. Det er selvfølgelig action og ofte ubehagelige scener, det er vel thriller/drama.

og alle skuespillerne er veldig gode, mener jeg. :)

Signerer denne!

Skrevet

Kommer den på norsk tv?

Anonymous poster hash: f3a27...318

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Ja og ja. :)

Første sesong har vel gått på TVNorge, tror jeg det var.

• 4 uker senere...
Skrevet

En av de beste seriene jeg noensinne har sett! :D Er litt ekkelt til tider, men det er en stor del av hvorfor den er awesome! Supre skuespillere også!
Sesong 2 begynte for tre uker siden i USA, masse spennede :D

Gjest nejve
Skrevet

Altså, jeg har litt delte følelser rundt serien.. Jeg og samboeren startet i forrige uke, og først var vi sånn "dæven, spennende". Men etter hvert synes jeg det ble litt... amerikansk? Har ikke sett så mange episode ennå, så skal fortsatt gi det en sjanse!

Skrevet (endret)

.

Endret av Foxe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...