AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Fikk tilsendt et nytt bankkort i posten i dag, fordi mitt gamle går snart ut på dato. Skulle betale flybilletter med det nye kortet, men ser nå at det ikke er kortnummer på kortet? Er det noe feil banken har gjort? Er 21 år forresten, om det skulle ha noe å si. Anonymous poster hash: 60c49...be1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ser nå at jeg har fått Visa electron!? Eh, jeg er da ikke under 18.... Anonymous poster hash: 60c49...be1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Ser nå at jeg har fått Visa electron!? Eh, jeg er da ikke under 18.... Anonymous poster hash: 60c49...be1 Man trenger ikke å være under 18 for å ha visa electron. faren min har det og han er snart 50. Men uansett, du får snakke med banken. Anonymous poster hash: f943a...ddc
skyflakes Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Det nærmer seg sikkert datoen når electronkortet går ut på dato, så da får du en "automatisk oppdatering". Fikk også nytt visa electron i posten (selv om jeg ikke har brukt det siden jeg var 17), og like etter kom et nytt visakort. Ganske unødvendig av banken, og sløsing av papir, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå