Gjest Turi Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Er det da greit å bruke bunad? Bunad regnes jo som galla, så det må vel gå? Alternativet er lang kjole ikke sant? (Lenge siden jeg har vært i bryllup...)
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Bunad er alltid greit, siden det regnes som galla.
Gjest Turi Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 OK - ble litt redd for klesbudsjettet. Hadde tenkt meg en tur til Tulip og Tatamo for å handle antrekk, men de har jo mange fine korte kjoler (har jeg sett på bl.a. Martha), så der falt den drømmen i fisk. Da blir det varm bunad på meg i augustbryllup. (Ikke for det - bunaden er flott den)
Gjest Turi Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 :-( Bunaden min kommer på, men etter svangerskap, er den rimelig trang. Har jo halvannen måned å gjøre noe med det på, og håper det funker, men om ikke... Og om det blir 40 varmegrader i bryllupet... Er det ok å gå med todelt når antrekket er smoking? Dvs. langt sort skjørt og sort topp med "kjolesnitt"? Har ikke lyst til å kjøpe ny selskapskjole - har bunad og ballkjole (galla), og skjørt/topp, bruker ikke sånne klær SÅ ofte... Stoffet er pent/draktstoff - sort med blanke stener - skjørtet er helt sidt, med høy splitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå