AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Må virkelig ta av meg ca 10 kg! Har prøvd å trene, men har problemer med regelmessigheten. Tidligere jogget jeg, men med 10 kg + blir det veldig tungt. MEN så har jeg en sånn amatørhoppbakke nær huset mitt. Jeg tenker at det er effektiv trening, og enkelt å komme seg dit daglig. Dersom jeg går/løper disse trappene hver dag i en periode, og har fokus på kost, da må jeg da merke at rumpe/lår strammes og at jeg mister noen cm?! For trapper er god trening, er det ikke? Anonymous poster hash: ebbdb...d5e
Christelles Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jo det er det Da får du i tillegg til å miste fett, strammere lår og rompe.
Godterirusk Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Litt offtopic men jeg prøver men da det er samme sjanger: Jeg trener en del på trappemaskinen på treningsstudioet (stepmaskin?). Og jeg lurer på om det virkelig er så bra trening? For jeg føler at jeg er den eeeeneste som bruker de maskinene, alle andre er på tredemøller og elipsemasiner. Er det noen grunn til at det bare er jeg som bruker de? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg synes det er supertungt og det får pulsen min opp skikkelig! Og jeg kjenner det godt i rumpe/lår.
Lila Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Kjør på i trappene! Trappetrening er helt supert. Løper en del i trapper selv, og kjenner det godt i rumpe og lår samtidig som jeg merker at kondisen blir bedre.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Ikke for å avspore tråden helt, men: Er det noen som vet hvor jeg kan løpe i trapper i Trondheim? Granåsen er kanskje et alternativ, men.. Det er litt langt unna sentrumAnonymous poster hash: 0efd9...b06
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Ikke for å avspore tråden helt, men: Er det noen som vet hvor jeg kan løpe i trapper i Trondheim? Granåsen er kanskje et alternativ, men.. Det er litt langt unna sentrumAnonymous poster hash: 0efd9...b06 Granåsen er nok beste stedet... Det går jo buss forbi der. Ellers kan du jo finne et høyt hus/hotell, men dete r fare for å bli kastet ut Anonymous poster hash: b0bee...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå