AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er veldig lite flink med alt som har med elektronikk å gjøre,så dette er kanskje et dumt spørsmål men finner ikke svar på det under hjelp på fb. Saken er at når jeg kikker på chat-listen helt til høyre på skjermen på pc-en,så ser jeg at blant de vennene som står oppført med et mobiltelefonsymbol er det på noen av dem også oppgitt antall timer siden forrige gang de var pålogget. Dette gjelde både venner jeg har slått på chaten for,og de jeg har slått av for. Fra en venninnes profil ser jeg at jeg også står oppført med mobiltlf.symbolet og antall timer siden sist aktiv. Dette er noe jeg ikke vil at andre skal se. Hvordan får jeg fjernet det?Må jeg fjerne facebook fra obilen for å få det bort? Jeg har prøvd å slå chaten helt av for alle venner,men like etter stod det på venninen min sin profil at jeg var aktiv for 3 minutter siden... Anonymous poster hash: c094c...7dc
Millimani Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har prøvd å slå chaten helt av for alle venner,men like etter stod det på venninen min sin profil at jeg var aktiv for 3 minutter siden... Anonymous poster hash: c094c...7dc Like etter sto det at du var aktiv for tre minutter siden. Da var det vel bare tre minutter siden du slo av chatten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå