Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg bare lurer på en ting, flørter dere med kjæresten deres? Og føler dere at han/hun flørter med deg?

Her i huset har det en tendens til å bli rutiner... Knapt det.

Men all sex og slikt foregår etter sengetid.

Rent praktisk er det vanskelig å få til så mye midt på dag pga 3 barn, men kan jo holde det ved like ved å kysse, kose, klapse på rumpa, og slikt.

Dette er ting som plager meg...

Har ikke kysset samboeren min utenfor senga på gud vet hvor lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg flørter med kjæresten min. :) Skjønner at det ikke er så lett når dere har 3 barn, men hvorfor kan du ikke kysse han midt på dagen da? Du sier at det er så lenge siden sist....

Anonymous poster hash: bf6e7...6f2
Skrevet

Vi flørter hele tiden og kysser mange ganger hver dag. Har 4 barn da, så det er ingen hindring ;)

Skrevet

Ja jeg flørter med kjæresten min. :) Skjønner at det ikke er så lett når dere har 3 barn, men hvorfor kan du ikke kysse han midt på dagen da? Du sier at det er så lenge siden sist....

Som oftast må eg mase meg litt til en suss... Tunge er iallefall forbeholdt senga.

Før fikk eg alltid hadekyss når han for på jobb, men nå sier han knapt hadet.

Slit veldig med dårlig selvtillit... så har aldri hatt behov for å "klenge meg på".... Han veit eg er opptatt av slike ting i kverdagen så han veit eg setter pris på det.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Ja, vi flørter fortsatt etter mange år sammen. synes det er veldig koselig og en fin måte å holde romantikken i gang på :) Kanskje du skal prøve være litt mer frempå? Kyss han hade når han drar, du kan jo endre rutinene du?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Som oftast må eg mase meg litt til en suss... Tunge er iallefall forbeholdt senga.

Før fikk eg alltid hadekyss når han for på jobb, men nå sier han knapt hadet.

Slit veldig med dårlig selvtillit... så har aldri hatt behov for å "klenge meg på".... Han veit eg er opptatt av slike ting i kverdagen så han veit eg setter pris på det.

Det høres skikkelig trist ut :sad:

Flørting er jo så koselig og ikke minst viktig!

Har dere anledning for barnevakt i ny og ne? (Jeg får inntrykk av at det er en evighet

siden dere hadde?)

Jeg synes du kan prøve å begynne å ta inisiativ til å gi hadekyss, holde rundt, ta på, stryke på, se kjærlig på, smile til og kysse på enda et par ganger til. Bare ta motet til deg (ser du skriver at selvtillitten har sunket) og prøv det ut i en ukes tid, så ser du om kanskje han også plutselig starter å ta inisiativ/ få mer lyst.

Jeg tenker ihvertfall at partneren min må by på seg selv for at jeg skal ha lyst på han, og har vi vært sammen i X antall år og har en generell travel hverdag, så er kanskje spesielt viktig!

Endret av NozMonster
Skrevet

ja vi flørter. eller vi sier flere ganger om dagen at vi elsker hverandre.

gir alltid hade kyss.

og stryker på hverandre/holder hender om vi sitter og ser tv el lignende.

ikke alltid såklart ´, men ofte.

og vi sender koselige meldignger til hverandre innimellom om den ene er borte.

har kun sex på kveldstid i senga pga barn.

veldig viktig for et forhold med sånne små kjærtegn iløpet av en dag syntes jeg.

hvis ikke han gjør det, så kan jo du begynne med det?

neste gang han skal dra så sier du - vent litt kjære, jeg vil bare ha et hade kyss.

når du går forbi han så stopp opp og gi han et kyss/klem osv.

Anonymous poster hash: 42dfa...f85
Skrevet

Det høres skikkelig trist ut :sad:

Flørting er jo så koselig og ikke minst viktig!

Har dere anledning for barnevakt i ny og ne? (Jeg får inntrykk av at det er en evighet

siden dere hadde?)

Jeg synes du kan prøve å begynne å ta inisiativ til å gi hadekyss, holde rundt, ta på, stryke på, se kjærlig på, smile til og kysse på enda et par ganger til. Bare ta motet til deg (ser du skriver at selvtillitten har sunket) og prøv det ut i en ukes tid, så ser du om kanskje han også plutselig starter å ta inisiativ/ få mer lyst.

Jeg tenker ihvertfall at partneren min må by på seg selv for at jeg skal ha lyst på han, og har vi vært sammen i X antall år og har en generell travel hverdag, så er kanskje spesielt viktig!

Barnevakt har vi igrunn anledning til... men som oftast når kvelden er der, så synk vi ned i sofaen.. foran tven. Bor på bygda, så sjelden vi to går ut å spiser eller gjør noe sammen alene.

Nesten som eg ikke tørr, redd for at det skal bli pinlige stillheter og at vi ikke har noe felles å snakke om når ungane ikke er der. Trist, men sant.. Alltid eg som må ta initiativ til helgeturer, og må betale, planlegge...

Herre, føler eg svartmaler alt her.. men gnisten er liksom borte på en måte :(

Kan vell kanskje prøve litt til, då eg lika å berre holde rundt han når han står å tar oppvasken for eksempel, eller klapsa han på rompa når han går opp trappa foran meg osv..

Skrevet

Så eg bør begynne å "stjele" litt kos og kjærtegn då kanskje...

Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vert sammen?

Skrevet

Så eg bør begynne å "stjele" litt kos og kjærtegn då kanskje...

Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vert sammen?

Jeg er 21 og han er 24. Vært sammen i 4 år snart. :) Har ikke barn, så skjønner godt at det er en liten hindring.

Skrevet

Ja, det gjør vi. :) Klarer ikke helt se for meg et forhold uten flørting. Jeg syns at kyssing er en veldig viktig måte å vise kjærlighet på. Ikke bare innenfor soverommets fire vegger, men andre steder også.

Skrevet

Kle deg litt utfordrende og bøy deg så han ser rompa di når du vasker gulvet eller tømmer søpla, åpne smekken hans når han vasker opp, skriv en "skitten" sms når han er på jobben om hva du vil gjøre med ham i kveld, send dirty pics på mms, gi ham en handjob (eller mer) når dere sitter foran TVn, osv...

Bare fantasien som setter grenser. Kanskje han våkner litt ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja vi flørter masse :) Kunne ikke tenkt meg et forhold uten det nå.

Har vært sammen i snart ett år og jeg er 21 og han er 24.

Skrevet

Vi er jo ikke helt unge, men her i huset hater samboeren jeg stryker henne eller tar på henne, hun tror da hun er for tjukk.

Kyssing er helt uaktuelt, får høyst et lite på leppene en gang i året. Hun hater erotiske meldinger og bilder blir straks slettet. Å gjøre noe skittent utenfor sengen er helt utenkeligt, og da ligger hun alltid bare på ryggen og venter på man skal bli ferdig, jada, vi koser vårs.

Hun liker god mat, blomster og fotmassage og å ha fjernkontrollen til tv' en innen rekkevidde.

Skrevet (endret)

Jepp, her går det mye i flørting. Mye latter og humor.

Og nærhet som kyss og kos. Det fungerer ypperlig. Ikke bare for å føre til sex, men for å være sensuelle med hverandre.

Når han trener styrke foran sengen før vi legger oss så dør jeg nesten av begjær. Og det vet han godt, så fortje uke kjøpte han mere utstyr til push ups osv, sexy sexy sexy...

Jeg er bevisst på å flørte med han, han er jo kongen på haugen. Den beste jeg vet og den aller flotteste hanen i hønsegården..... Bruker all energi på han, og dermed går han rundt å strutter. Det er tiltrekkende å se fornøyde mennesker.

Endret av Wonders
Skrevet

Her er vi rause med kjærtegn når vi er hjemme begge to. Stadig små kyss når vi går forbi hverandre, alltid hadekyss og vekommenhjemkyss. Stryker på hverandre, tar rundt hverandre ofte. Kjærlige sms i løpet av dagen (og kanskje litt hentydende til aktivitet av mer seksuell karakter). Dette er en måte å holde den kjærlige forbindelsen levende. Vi har begge passert 50 og har vært gift i snart 23 år.

• Liker 3
Skrevet

Her er vi rause med kjærtegn når vi er hjemme begge to. Stadig små kyss når vi går forbi hverandre, alltid hadekyss og vekommenhjemkyss. Stryker på hverandre, tar rundt hverandre ofte. Kjærlige sms i løpet av dagen (og kanskje litt hentydende til aktivitet av mer seksuell karakter). Dette er en måte å holde den kjærlige forbindelsen levende. Vi har begge passert 50 og har vært gift i snart 23 år.

Det er hverdagslykke det. Det beundrer jeg, Havbris.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det du sier er, for mange av oss, utrolig viktig Havbris.

At man hver dag blir sett og ønsket... ønsket som selskap, sett med små ord, berøringer og varme.

'Usynlighetsfellen' ville for meg i alle fall være som en dødsdom. Så er jeg klar over at jeg er 'skrudd sammen' slik, og at jeg ikke kan leve side ved side med et menneske som ikke deler disse behovene og ønskene.

- heldigvis vet jeg at det finnes mange menn som også er av denne typen.. og som ikke er det som her inne kalles feminine fløtepuser av den grunn :)

Edit: TyrkLeif

Endret av Lille-pus
Skrevet

Helt enig med det havbris og lille-pus skriver.

Vi koser, stryker, tøyser og tuller veldig. Uten det så fungerer det ikke for meg. Må bli sett og bli bekreftet.

Vi er over 40, 2 barn, sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: 5229e...fca

Skrevet

Mor og stefar har vært gift i 15 år og de holder rundt hverandre, nusser, tuller med hverandre og prøver å komme seg ut på date en gang i blant. De er ikke oppå hverandre hele tiden, absolutt ikke, men når jeg er hjemme så kan jeg føle kjærligheten mellom dem :)

Anonymous poster hash: 50172...ede

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...