Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er min egen feil som ikke kommer meg unna den dusten. Men nå har han såret meg igjen. Det ble slutt i desember, men etter en ensom mnd begynte vi å ha sex igjen i januar, intil jeg sa stopp i april.

I går fant jeg ut at han helt frem til midten av mars har hatt sex med hun jeg slo opp over (de hadde et litt spesielt forhold mens vi fortsatt var sammen, men ikke sex eller noe fysisk forhold). Jeg ble rasende! Jeg har vel hatt mistanke om at det var noe mens det var slutt og har spurt han, og han lovet at han avsluttet det hele da vi to fant tonen igjen i jan/feb. Dette har han holdt fast ved hele veien. I går gikk det opp for meg at det var løgn! Jeg blir så kvalm!! Dette er 2. gangen han har sex med to intetanende jenter om hverandre!

Men i går var jeg sterk, og da jeg fikk mistanken, fikk jeg nr til hun andre jenta (han gav det faktisk til meg, sa jeg bare måtte ringe og spørre henne hvis jeg ikke trodde det han sa), og jeg sendte en melding til henne og forklarte situasjonen. Hun ble selvsagt sjokkert, men glad for at jeg fortalte det. Han fortalte meg at han avsluttet forholdet fordi han savnet meg, det var også løgn, det var hun som avsluttet det fortalte hun. Han har drevet og mast og grått om å få meg tilbake siden nyttår, jeg har sagt nei, men så har han også drevet på sånn med henne?? Hva er galt med fyren??

I dag er jeg ikke så sterk lengre, ble plutselig lei meg på jobb og hadde bare lyst til å gråte. Det passer jo ikke så veldig bra da, så jeg måtte holde meg til jeg kom hjem. Jeg føler meg så utrolig ekkel! Og det værste er jo at jeg er glad i han også, og det virker nesten som om han kan gjøre hva han vil med meg uten at jeg hater ham. :roll:

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare få det ut tror jeg. Jeg og den andre jenta er iallfall enige om at han er motbydelig og at vi begge fortjener bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortjener så mye bedre!

La den vonde tiden komme nå! Ikke utsett den noe mere ved å la han komme tilbake. Få overstått dette nå, ikke kast vekk mer tid på denne fyren. Om en stund vil du ikke lenger kjenne det så vondt og livet ditt kan gå videre til noe bedre.

:trøste:

Skrevet

Enig med Joplaya!

Dessuten hjelper det kanskje litt å tenke på hva du ville rådet din beste venninne til hvis hun var i samme situasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som eksen min, det der! Grøss...

FØLER MED DEG! :klem:

Skrevet

Jeg har bare så innmari vanskelig å slutte med å være glad i ham, tenker på de fine stundene vi har hatt sammen og glemmer så lett de vonde. :(

Gjest agurk
Skrevet

Skriv de opp på en liste å heng på kjøleskapet!

Dess lenger du trekker det ut, desto mer vondt vil du få!

Skrevet

Egentlig har jeg lyst til å ta ham med meg på en øde øy hvor det ikke finnes andre hunkjønn, sånn at han kun har øyne for meg. For han er den søteste, snilleste, mest kosete og den beste elskeren når det kun er oss to. Også sier han at han aldri har følt for noen som han føler for meg, og at det er derfor han prøver å få tilbake det vi hadde, selvom han har påbegynt et forhold til hun andre. Det kan neste virke på meg som om han har prøvd å få en av oss på kroken, men siden begge har sagt nei har han fortsatt å tviholde på oss begge i håp om at han skal få napp et sted. Det har han jo til en viss grad fått også, da, siden vi begga har gitt ham sex.

Men jeg vet jeg fortjener bedre. En av hans beste kamerater, den eneste han fotalte om hun andre, det var han som fortalte meg at de hadde sex, og han sa det fordi han mente jeg fortjener mye bedre enn den dotten. Og når hans egne kamerater snur seg mot han og risikerer vennskapet for å "redde" meg, da er han vel en dott på ordentlig?? Alle våre felles venner har kommet og sagt han er en dott, og at jeg kan gjøre mye bedre. Mine venninner sier han ikke er noe kjekk en gang, og at jeg kunne fått en mye kjekkere og snillere gutt. Så egentlig er det vel hans tap da?? Han har mistet to søte jenter fordi han ikke har respekt for jenter og er en hund.

Tror han har klart å hjernevaske meg jeg. For jeg VET at han er dust, men føler at jeg vil ha ham alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...