Gå til innhold

Kjærlighetssorg..vurderer å bare stikke fra alt. Vil det hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente som sliter med kjærlighetssorg..jeg har tatt en pause fra livet, fra alt nå og bare vært med venner. Det hjelper men gjør fremdelses ubeskrivelig vondt, og savnet etter han blir større hver dag som går.

Så idag begynte jeg å tenke på om jeg skulle ta en 3ukers tur til Asia og bare reise..møte noen venninner der. Noen som har erfart dette rett etter et brudd? redd for at jeg blir mer deppa og savne han mer...

Også ønsker jeg at han skal savne meg selvfølgelig, og tenke på oss..og kanskje angre...tror dere han vil glemme meg mer eller kanskje tenke mer på meg om jeg reiser bort?

Anonymous poster hash: ac17f...a0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du virkelig hatt råd til å ta "en pause fra livet", og kun vært med venner? Har du ikke jobb du må ta hensyn til?

Anonymous poster hash: 6bbe5...f54
  • Liker 1
Gjest AnneShirley
Skrevet

Høres ut som en god idé om du har mulighet :)

Skrevet

Jeg har vært såpass heldig å kunne ta en pause fra alt, fordi jeg begynner i ny jobb neste måned..og har penger jeg har spart opp:) så det er null problem.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg har vært såpass heldig å kunne ta en pause fra alt, fordi jeg begynner i ny jobb neste måned..og har penger jeg har spart opp:) så det er null problem.

Da passer det jo veldig godt med en tur av flere grunner. Pakk og dra! :)
  • Liker 1
Skrevet

Da hadde jeg helt klart reist.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kjærlighetssorg er en av mange erfaringer du kommer til å få gjennom livet. Du kan ikke rømme fra noe, ta tiden til hjelp, det går over.

• Liker 1
Skrevet

Har du virkelig hatt råd til å ta "en pause fra livet", og kun vært med venner? Har du ikke jobb du må ta hensyn til?

Anonymous poster hash: 6bbe5...f54

Er det mulig...

Anonymous poster hash: 82d84...a9d

Skrevet

Kjærlighetssorg er en av mange erfaringer du kommer til å få gjennom livet. Du kan ikke rømme fra noe, ta tiden til hjelp, det går over.

Om jeg skulle tatt tiden til hjelp her i Norge eller som backpacker i Asia, så hadde jeg definitivt valgt Asia.

Anonymous poster hash: 2ebad...207

• Liker 3
Skrevet

Reis! Tror det kan hjelpe å rømme litt, men vær var på at problemene vil vente på deg når du kommer hjem igjen..

Skrevet

Jeg ble singel for 5 mnd siden. Jeg var knust å ville pakke å dra fra alt. Var tillogmed på tur å flytte! MEN, jeg valgte tilslutt å stå i det vonde å la tiden gå sin gang. Det angrer jeg ikke på nå :)

Når det er sakt er det ikke dumt å reise for et par uker å oppleve ting på egenhånd! På den måten viser du at du greier deg helt fint uten han.

Men jeg synes du skal tenke over hvorfor du har lyst å reise. Er det fordi at DU trenger det eller er det for at han skal savne deg?

Anonymous poster hash: 2c917...1e6

Skrevet

Reis! For min del har det alltid vært god medisin å komme seg vekk litt.

Anonymous poster hash: bf383...e81
Gjest Jørild
Skrevet (endret)

Det er aldri galt å reise til Asia. Det som derimot er galt er om man selger huset og flytter, eventuelt enda verre ting, men å reise er ufarlig og hyggelig. Akkurat hva man trenger.

Endret av Jørild
Skrevet

Ja og nei. Dvs, du kan ta en timeout, få litt positive opplevelser og få det hele litt på avstand sammen med gode venner, men til syvende og sist kan man ikke rømme fra det. Har vært der selv, men uansett hva man gjør så innhenter det deg alltid til slutt, om man så drar jorda rundt i et år så må man takle de følelsemssige konsekvensene som kommer og jobbe seg ut av det.

Anonymous poster hash: 6d919...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...