Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått muligheten til å jobbe via teletorg. Ikke som spådame eller synsk eller noe slikt, men som livsveileder med bakgrunn i min coach-utdannelse, med veiledningkort av forskjellige slag som kunden selv kan være med til å definere betydningen av.

Det jeg lurer på, er om det er noen som jobber på Teletorg og som kan si noe om hva man kan tjene på dette ? :vetikke:

(Eller om noen kjenner noen som jobber med det og kan gi en liten antydning av forventet fortjeneste)

Takknemlig for alle svar av seriøs art.

Anonymous poster hash: ddb6b...a9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meningsløs jobb. "Livsveileder" og "coach"-utdannelse, du liksom.

Anonymous poster hash: cd2c5...af4
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 20.2.2014 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Meningsløs jobb. "Livsveileder" og "coach"-utdannelse, du liksom.

Anonymous poster hash: cd2c5...af4

Meningsløs kommentar. Eller var det ironi kanskje? En ting er sikkert, du trenger å lære folkeskikk! Tenk om noen hadde sagt til deg at din jobb er meningsløs, som svar på noe du lurer på? Skam deg!

PS: Jeg er ikke TS, men ble sjokkert og rystet av frekkheten her inne. Og jeg ser at tråden er gammel. Fordi ingen har turt å si deg imot, men en slik frekkhet skal ikke forbli ubesvart. Du skal høre, at du som gjemmer deg bak din lille skjerm har så lave tanker om deg selv at du føler et behov for å rakke ned på alt og alle. Stakkars deg! Jeg håper du har fått hjelp på de 4 åra som har gått!

Anonymkode: e5c3f...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg 

Anonymkode: f3b6d...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...