AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Hva er deres erfaringer med å gi noen konsertbillett i gave? Tenker på å gi det til ei venninne i 20-årsdagen, men jeg er redd det kan bli problematisk også. Tenk om hun allerede har billett? Man får jo ikke refundert den. Hun kan evt. selge den da. Tenk om hun har avtalt å dra med noen andre, og føler seg presset til å ta med meg også? F.eks at hun skal dra med kjæresten eller søsteren sin eller noe, og egentlig ikke vil ha med en tredjepart. Eller så kan det jo hende at alt går bra, og at hun ikke har billett og gjerne vil dra sammen med meg. Blir litt usikker, men tror det er en veldig fin gave å gi! Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 08742...3b1 1
stortsettglad Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har god erfaring med dette, både til venninne, foreldre og kjæreste. Tror du ikke du hadde hørt det om hun allerede hadde billett?
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Om hun har en kjæreste, så kan du jo allierere deg med han? Han vet vet om hun har planer? 1
Gjest Coolaid Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Konsertbilletter er fine presanger Snakk med en som står henne nær, som for eksempel kjæresten som nevnt over. Er du usikker på om hun har billett så ikke kjøp. Da blir gaven bare et problem for henne, og virker mot sin hensikt.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Hva med et gavekort fra billettservice? Anonymous poster hash: 96d73...beb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå