Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

jeg er en mann på 21, og har hårete bein. Det rareste er jo at jeg er ikke har mye hår på brystet eller overkropp men det er ganske ille fra veiviseren og nedover.

Jeg var i lang forhold og dama maste på meg hele tiden at jeg skulle bli kvitt de men jeg gjorde aldri noe med det. Nå som jeg er singel, så føler jeg at noen syns sikkert at så mye hår er ekkelt.

Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Det er så mye forskjellig å velge mellom.

Vil helst unngå å glattbarbere beina, med tanken på at de kommer til å se og føles som kaktus.

Trimmere vil jo bare trimme hår lengden, men mann kan likevel se tettheten av hårvekst.

Sett en del laser hårfjernere for hjemmebruk, men har ikke noe erfaring fra de. målet er jo å ha litt hår, med mindre tetthett og lengde sånn at de ser naturlige ut. Men hvis ikke det er mulig, så kan jeg leve med glattbarberte legg :rodme:

Syns det her er ganske flaut, så jeg kommer ihvertfall ikke til å dra til en profosjonelt salong. så jeg håper noen her er villig til å veilede meg :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke gjør noe! Det er ikke alle kvinner som plages av "hårete" kroppsdeler. Ikke baser deg på hva eksen din likte :-)

Anonymous poster hash: fb21e...d13
  • Liker 1
Skrevet

Naturlig behåring på kropp er vakkert. Ikke gjør noe med det hvis du liker det selv.

Anonymous poster hash: 4ae76...bfa
Skrevet

Første gang jeg har hørt noen få klager på hårete bein på en mann!

• Liker 3
Skrevet

Hårete, trente mannebein er bare veldig fint å se på :D

Skrevet

jo takk for alle kommentarene men problemet er at beina er for hårete og det er ikke aktuelt med å gå i shorts i den tilstanden de er i nå.

Jeg velger å gjøre det fordi det er alltid i bakhodet mitt når jeg må ta av meg klær foran noen. Så jeg hadde settet pris på om noen av dere sier åssen eller eventuelt med hva jeg skal bli kvitt bein hår

tro meg jeg er ikke stolt av innlegget mitt her på forumet :)

Skrevet (endret)

Om jeg skulle tatt vekk alt håret på beina mine måtte jeg nok ha bodd i en barberbladfabrikk noen dager eller brukt en hårklipper. Syntes ikke du skal gjøre det fordi du hadde en eks som ikke likte hår på beina. Det er veldig normalt at gutter/menn har hår på beina og de som fjerner håret er vel profesjonelle idrettsfolk eller modeller. Tror ikke det er så mange "vanlige" gutter/menn som driver med slikt.

Men du må gjøre det som du selv føler er rett. Om du har like "vanskelig" hår som meg må du nok bruke maskin først så bruke en barberhøvel for å få det helt ned. Når du bruker maskin er det greit å gjøre det i dusjen så du får samlet opp alt og du trenger nok å bruke litt skum/gele når du til slutt bruker høvel. Bare på skjegget mitt bruker jeg nesten opp en høvel så jeg har gått over til maskin. Aldri barbert beina før da så vet jo ikke men tror maskin og høvel er best :)

Ikke noe å være flau over å spørre noe slikt. Hvordan skal man få vite ting om man ikke spør :)

Endret av Rofl
Skrevet (endret)

fins det noen barberingsmaskin/trimmere som minsker selve tettheten på hårvekst og ikke bare lengden. fordi det er jo selve målet.

jeg har lest litt på nettet og fått med meg at hår fjerning med laser, for hjemmebruk. minsker tettheten og etter flere bruk blir det mindre og mindre hårvekst. så tenker jeg nå å bruke laser et par ganger og la bein håret vokse til det ser "naturlig" ut.

noen som har erfaring med det`?

Endret av Cookiemunshta
Skrevet

Syns du skal la være jeg.

Min samboer har også hårete ben, han har også en del hår på korsryggen og rumpa. Kunne ikke brydd meg mindre. Synes han er fin sånn som han er.

Hår på brystet har han også, og det var en gang på en fest at noen kompiser av han tok å barberte brystkassen hans.

De lange ukene det tok før det vokste helt ut igjen var grusomme. Jeg klarte ikke å sove ved siden av han. Det stakk og stakk. Stakk til og med gjennom t-skjorte. Føltes som å sove inntil en kaktus.

Skrevet

Jeg sliter skikklig, og hvis noen av dere hadde sett beina mine så hadde dere sikkert sagt at jeg skulle bli kvitt de hår.

Ser flere sånne laser hår fjernere for hjemmebruk, er det noen som har erfaring med de?

Skrevet

shameless bump :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...