Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #1 Del Skrevet 26. mai 2004 Diskuterte dette med en venn i dag. jeg har alltid tenkt på vakker som billedskjønn og utseendemessig pen, men han mente at å være vakker var å ha en fin personlighet og utstråling. Så - hva vil det si å være vakker for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 26. mai 2004 #2 Del Skrevet 26. mai 2004 Kommer helt an på hva det er snakk om, men en person er ihvertfall ikke vakker i mine øyne kun med et pent ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. mai 2004 #3 Del Skrevet 26. mai 2004 Når jeg bruker ordet vakker så snakker jeg kun om utseende. Man kan da se en tilfeldig person på TV eller på gata og si at hun var vakker, uten å kjenne personens personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 26. mai 2004 #4 Del Skrevet 26. mai 2004 Vakker vil for meg være et nogenlunde pent utseende, MEN med en spesiell "indre glød" som stråler ut gjennom et pent smil og et flott indre. Altså langt ifra bare billedskjønn. Det skal noe mer til av indre kvaliteter, og da kanskje ikke så nødvendig at man er helt "perfekt" på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. mai 2004 #5 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg kan syns en mann/kvinne er vakker, helt til han/hun åpner munnen..Har de en attitude, eller oppførsel jeg finner frastøtende syns jeg ikke personen er vakker i det hele tatt. Utrstråling gjør en person vakker syns jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 27. mai 2004 #6 Del Skrevet 27. mai 2004 Vakker vil for meg være et nogenlunde pent utseende, MEN med en spesiell "indre glød" som stråler ut gjennom et pent smil og et flott indre. Altså langt ifra bare billedskjønn. Det skal noe mer til av indre kvaliteter, og da kanskje ikke så nødvendig at man er helt "perfekt" på utsiden. Helt enig! Det hjelper ingen verdens ting å ha et perfekt ansikt dersom man ikke har en god personlighet. De vakreste menneskene jeg vet av er slett ikke perfekte, men likevel utrolig vakre i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2004 #7 Del Skrevet 27. mai 2004 Helt enig! Det hjelper ingen verdens ting å ha et perfekt ansikt dersom man ikke har en god personlighet. De vakreste menneskene jeg vet av er slett ikke perfekte, men likevel utrolig vakre i mine øyne. Enig i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2004 #8 Del Skrevet 27. mai 2004 Hm, jeg leste en vitenskapelig beretning en gang om hva det vil si i å være vakker. Det hadde med matematikk å gjøre. De brukte det gyldne snitt. Skal lete litt om jeg ikke finner den artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #9 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg synes utstråling har veldig mye å si en jente som er blid og utadvendt blir mye vakrere enn hun ellers ville vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #10 Del Skrevet 27. mai 2004 Å være billedskjønn er én ting. Å være vakker er avhengig av utstrålingen. Et gammelt menneske kan være særdeles vakkert, og da har det ingen ting med hvor billedskjønn mann er å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 27. mai 2004 #11 Del Skrevet 27. mai 2004 Vakker er i mine øyne en person med sterk og positiv utstråling.. Jeg synes ikke man trenger å være fotomodellpen for å være vakker. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 27. mai 2004 #12 Del Skrevet 27. mai 2004 Hm' date= jeg leste en vitenskapelig beretning en gang om hva det vil si i å være vakker. Det hadde med mattematikk å gjøre. De brukte det gyldne snitt. Skal lete litt om jeg ikke finner den artikkelen. Er ikke det 1.62, eller noe da? Uansett er det et bestemt forhold mellom det meste på kroppen som de fleste kulturer finner vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2004 #13 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette skulle visst bare være fjeset, og likt for alle kulturer. Har ikke hatt tid til å lete etter artikkelen enda, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. mai 2004 #14 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette skulle visst bare være fjeset' date= og likt for alle kulturer. Har ikke hatt tid til å lete etter artikkelen enda, desverre. Nei, det same målet gjekk faktisk igjen på heile kroppen faktisk; proporsjonane mellom fingerledd, hand, underarm, overarm, heile armen, total høgde osv. Ganske fascinerande. Eg har denne "maska" som vart lagt over bilete for å samanlikna med idealet, som ei gif fil. Tenker eg får kontrollera med meg sjølv og sjå om eg er perfekt... Og det same forholdet gjekk igjen mange andre plassar i naturen, og innan fotografering (det gyldne snitt) og meir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2004 #15 Del Skrevet 27. mai 2004 Sier du det? Interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 27. mai 2004 #16 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg syntes snille mennesker er vakrest jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #17 Del Skrevet 27. mai 2004 Det å vere vakker handlar om utstråling, syns eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. mai 2004 #18 Del Skrevet 28. mai 2004 Utstråling, tilstededeværelse, og omtanke, er tre ting som bør være tilstede før jeg kaller et menneske vakker. Billedskjønn er noe jeg bruker på mennesker som kun har et flott utseende.........Det ultimate må jo da være å bli kalt billedskjønn og vakker......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 28. mai 2004 #19 Del Skrevet 28. mai 2004 Mennesker som utstråler kjærlighet og lykke er vakre syns jeg. Bare se på prinsesse Martha Louise, hun stråååler, og hun er helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BREKKA LILL Skrevet 28. mai 2004 #20 Del Skrevet 28. mai 2004 å være vakker ligger i øynene som ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå