AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Kunne dere gått på date med ei jente som er sjenert?:-) Jeg er litt sjenert til nye mennesker og trenger noe tid for å slappe helt av og vise hvem jeg er. Kan ta initiativ hvis jeg merker at det er gjensidig interesse, og gi av meg selv så gutten får et inntrykk av hvem jeg er, men har samtidig mye mer å gi enn jeg kanskje gir inntrykk av de første møtene. Håper de fleste gutter synes det er greit med sjenerte jenter, vi har jo som regel minst like mye på hjertet som mer utadvendte og kan være like morsomme å være sammen med når vi først blir kjent:-) Trenger noen råd ang en gutt jeg har hatt litt kontakt med For noen uker siden spurte han om vi skulle møtes ute på byen dersom jeg skulle ut, men jeg hadde andre planer den dagen.. Etter dette har vi begge vært ganske opptatte, så vi har ikke hatt så mye kontakt, men jeg kunne fortsatt tenke meg å møte han siden vi ikke fikk møttes sist (angrer litt for at jeg ikke skrev noe om det den gangen jeg ikke kunne). Kunne ønske at han tok initiativ, men vet ikke om han vil det siden det var han som gjorde det sist? Håper han ikke tok den som noe avvisning i hvert fall:-) Vet ikke om jeg skal tørre å spørre han, er redd for at han ikke har lyst - men siden han ville møte meg for noen uker siden kan det jo hende han fortsatt vil? Det hadde vært så hyggelig, men er redd for at det skal bli klein stemning da vi ikke har snakket sammen før (har felles venner). Anonymous poster hash: 42971...f72
Oslomann71 Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Kunne dere gått på date med ei jente som er sjenert?:-) Jeg er litt sjenert til nye mennesker og trenger noe tid for å slappe helt av og vise hvem jeg er. Kan ta initiativ hvis jeg merker at det er gjensidig interesse, og gi av meg selv så gutten får et inntrykk av hvem jeg er, men har samtidig mye mer å gi enn jeg kanskje gir inntrykk av de første møtene. Håper de fleste gutter synes det er greit med sjenerte jenter, vi har jo som regel minst like mye på hjertet som mer utadvendte og kan være like morsomme å være sammen med når vi først blir kjent:-) Trenger noen råd ang en gutt jeg har hatt litt kontakt med For noen uker siden spurte han om vi skulle møtes ute på byen dersom jeg skulle ut, men jeg hadde andre planer den dagen.. Etter dette har vi begge vært ganske opptatte, så vi har ikke hatt så mye kontakt, men jeg kunne fortsatt tenke meg å møte han siden vi ikke fikk møttes sist (angrer litt for at jeg ikke skrev noe om det den gangen jeg ikke kunne). Kunne ønske at han tok initiativ, men vet ikke om han vil det siden det var han som gjorde det sist? Håper han ikke tok den som noe avvisning i hvert fall:-) Vet ikke om jeg skal tørre å spørre han, er redd for at han ikke har lyst - men siden han ville møte meg for noen uker siden kan det jo hende han fortsatt vil? Det hadde vært så hyggelig, men er redd for at det skal bli klein stemning da vi ikke har snakket sammen før (har felles venner). Anonymous poster hash: 42971...f72 Kan du ikke f.eks bare sende "Jeg skal ut på lørdag" eller eventuelt ta med navn på utested, hvilke venninner du skal ut med osv. så ser du om han vil møte deg 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Kunne dere gått på date med ei jente som er sjenert?:-) Jeg er litt sjenert til nye mennesker og trenger noe tid for å slappe helt av og vise hvem jeg er. Kan ta initiativ hvis jeg merker at det er gjensidig interesse, og gi av meg selv så gutten får et inntrykk av hvem jeg er, men har samtidig mye mer å gi enn jeg kanskje gir inntrykk av de første møtene. Håper de fleste gutter synes det er greit med sjenerte jenter, vi har jo som regel minst like mye på hjertet som mer utadvendte og kan være like morsomme å være sammen med når vi først blir kjent:-) Trenger noen råd ang en gutt jeg har hatt litt kontakt med For noen uker siden spurte han om vi skulle møtes ute på byen dersom jeg skulle ut, men jeg hadde andre planer den dagen.. Etter dette har vi begge vært ganske opptatte, så vi har ikke hatt så mye kontakt, men jeg kunne fortsatt tenke meg å møte han siden vi ikke fikk møttes sist (angrer litt for at jeg ikke skrev noe om det den gangen jeg ikke kunne). Kunne ønske at han tok initiativ, men vet ikke om han vil det siden det var han som gjorde det sist? Håper han ikke tok den som noe avvisning i hvert fall:-) Vet ikke om jeg skal tørre å spørre han, er redd for at han ikke har lyst - men siden han ville møte meg for noen uker siden kan det jo hende han fortsatt vil? Det hadde vært så hyggelig, men er redd for at det skal bli klein stemning da vi ikke har snakket sammen før (har felles venner). Anonymous poster hash: 42971...f72 Jeg har ikke noe problem med sjenerte jenter. De man må jobbe litt mer for å bli kjent med er som regel de som det er mest verdt å ta vare på også. Ikke se på det som noe problem. Det at du er litt sjenert er jo faktisk et slags filter som hjelper deg å finne de som tar seg litt tid til å se etter ei ordentlig jente. Det er ihvertfall slik jeg føler det :-). Jeg tror mange gutter faktisk synes det er greit om jenta tar litt initiativ. Det er sjeldent at dere gjør det og mange jeg kjenner har sagt at de liker det. Du får se an gutten litt. Er det en grei kar, så vil han forhåpentligvis sette pris på det :-). Anonymous poster hash: d489f...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Takk for svar :-) Er bare litt bekymret for at han skal bli skuffet/overrasket/ikke forventet at jeg er sjenert hvis jeg tar initiativ å møtes? Har heller ikke noen planer om å dra ut i nærmeste fremtid, så er det eventuelt noe annet jeg kan be han ut på, uten at det blir virkende altfor mye som en date? :-) Må kanskje bare vente til en gang jeg skal ut med noen venninner da.. Anonymous poster hash: 42971...f72
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Helt ærlig, synes dere jeg skal spørre om vi skal treffes, eller skal jeg vente og se om han spør igjen (tviler litt på at han kommer til å gjøre det)?:-) Hvordan kan jeg i så fall få det til å virke minst mulig ut som en date? Er veldig nybegynner når det kommer til dette som dere kanskje forstår, selv om jeg er 23 år..;-) Anonymous poster hash: 42971...f72
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes du skal ta sjansen og spørre. Ta det som en erfaring. Bikker det "gale" veien, så er du uansett en erfaring rikere. Noen ganger må man bare hoppe i det hvis man ikke vil gå glipp av sjansen. Da har man ingenting å angre på i ettertid, ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Er det noen som har noen flere råd til meg? Hadde blitt så takknemlig:-) Har så lyst til å bli kjent med denne gutten, men er så usikker på om han er interessert. Vi har som sagt noen felles venner, han la meg til på facebook for en stund siden, men skrev ikke noe til meg, så jeg skrev en melding til han og vi snakket litt (han var hyggelig og svarte raskt tilbake, brukte mye smiletegn osv), men så gikk det ganske lang tid (noen uker) uten at noen av oss tok kontakt, så spurte jeg hvordan et arrangement hadde gått (som han fortalte første gang vi snakket sammen på chatten at han skulle på) og han svarte og stilte spørsmål tilbake til meg. Litt etter dette likte han et bilde på profilen min. Etter hvert la han meg til på instagram, noe jeg synes var positivt siden han tydeligvis hadde "søkt" opp meg, og han likte noen av bildene mine med en gang jeg godkjente han og etterpå, men jeg er ikke så aktiv der, så har ikke lagt ut noe på lenge... Selv om jeg er ganske sjenert har jeg hintet om at det hadde vært hyggelig å møtes en gang, og i desember spurte han om vi skulle møtes ute på byen. Dessverre så kunne jeg ikke den dagen og han sa at det var dumt at jeg ikke skulle ut. Jeg har ikke tatt noe mer kontakt etter dette siden jeg har hatt en del å gjøre i forbindelse med studier, og vet at han også har hatt det. I tillegg vil jeg ikke virke masete eller desperat. Men klarer ikke å slutte å tenke på han, vi virker veldig like, har felles interesser osv, også er han kjempekjekk Trenger råd til hvordan jeg kan bli kjent med han. Hvordan skal jeg få han interessert?:-) Er redd for at jeg ikke er hans type, men det kan jo egentlig ikke noen av oss vite før vi har møttes (kjenner hverandre ikke selv om vi har felles venner) Anonymous poster hash: 42971...f72
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Beklager dobbeltpost. Tror dere han kan være interessert når han aldri har tatt initiativ til å snakke med meg på chatten bortsett fra da han spurte om vi skulle møtes? (han har skrevet mye de to gangene jeg har tatt kontakt da). Kan det være at han heller vil bli kjent i virkeligheten, og ikke synes det er noe vits å chatte på facebook (forstår jo egentlig det, man kan jo ha kjemi på chat, men ikke i virkeligheten, så er jo mye bedre å bare møtes på ordentlig..) Anonymous poster hash: 42971...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå