SardintrollReturns Skrevet 19. februar 2014 #21 Skrevet 19. februar 2014 Jeg tar den ikke engang med ettersom jeg er paranoid at lydlos plutselig ikke fungerer. Samme her. Jeg opplevde at det var en stakkar som slo mobilen sin helt av (var en sånn derre flunka ny iphone greie), men like forbanna så ringte det. Beste garanti for at mobilen skal forbli lydløs er å la den ligge igjen hjemme.
Scoop Skrevet 19. februar 2014 #22 Skrevet 19. februar 2014 Samme her. Jeg opplevde at det var en stakkar som slo mobilen sin helt av (var en sånn derre flunka ny iphone greie), men like forbanna så ringte det. Beste garanti for at mobilen skal forbli lydløs er å la den ligge igjen hjemme. Da kan h*n vel umulig ha slått den helt av?
SardintrollReturns Skrevet 19. februar 2014 #23 Skrevet 19. februar 2014 Da kan h*n vel umulig ha slått den helt av? Får inntrykk at de greiene der aldri slår seg helt av, med mindre man røsker ut batteriet eller noe sånt.
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2014 #24 Skrevet 19. februar 2014 Folk som ikke klarer å la mobilen ligge igjen i bilen under en begravelse skulle blitt kakka i hodet med noe hardt som straff!
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. februar 2014 #25 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har ikke med meg mobilen i begravelser
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #26 Skrevet 19. februar 2014 Jeg pleier ikke å ha med mobilen. Bortsett fra om jeg reiser langt og kollektivt og ikke kan legge igjen mobilen hjemme/i bilen. Da slår jeg den av, og den er avslått til jeg har reist fra minnestunden og det hele. Min far har en jobb som krever at han må svare på telefonen uansett når på døgnet det er. Hvis han er i en begravelse sender han ut melding til aktuelle parter om at han kun skal kontaktes om det er ABSOLUTT krise. I 99% av tilfellene ringer de en annen. De gangene de ringer ham, MÅ han svare. Noen har faktisk ikke et valg. Nå ble jeg nysgjerrig på hva i all verden slags jobb dette er, som ikke i forbindelse med begravelse, kan viderekoble samtaler til en annen. Anonymous poster hash: 69712...9e1
Angelheart2 Skrevet 20. februar 2014 #27 Skrevet 20. februar 2014 Tar ikke telefonen med i begravelser, i møte, i arrangement sammen med barna, på konsert eller kino. Rett og slett fordi jeg ikke er verdens sentrum og fordi jeg vet at verden tusler videre selv om jeg melder meg ut i den stunden arrangementet varer. Syns det er respektløst å svare telefonen istedenfor å være til stede for de du er der for. Om jeg venter en veldig viktig samtale (hva nå enn det skulle være) så legger jeg beskjed på svareren om hvilket tidspunkt jeg er tilgjengelig igjen.
Gjest Chlorophyll Skrevet 20. februar 2014 #29 Skrevet 20. februar 2014 Nei, det kunne jeg aldri ha gjort!
Gjest Sobril Skrevet 20. februar 2014 #30 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Jeg pleier ikke å ha med mobilen. Bortsett fra om jeg reiser langt og kollektivt og ikke kan legge igjen mobilen hjemme/i bilen. Da slår jeg den av, og den er avslått til jeg har reist fra minnestunden og det hele. Nå ble jeg nysgjerrig på hva i all verden slags jobb dette er, som ikke i forbindelse med begravelse, kan viderekoble samtaler til en annen.Anonymous poster hash: 69712...9e1 Det samme lurer jeg på. Så sant han ikke er patriark eller er den eneste som kan stoppe en atombombe, så MÅ man ikke ha med telefonen i en begravelse?? Jeg vet ikke om noen som er så viktig. Ikke engang vår kjære konge har med mobil i begravelse. Ei heller statsministeren. Dette vet jeg selvsagt ikke, men er temmelig sikker på. Det er vel en type jobb hvor det er store penger i omløp. Penger har lett for å sette griller i hodene på folk. Endret 20. februar 2014 av Sobril
AmandaVI Skrevet 20. februar 2014 #31 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor tar folk med seg telefonen i begravelse in the first place? For å instagram-me bilder av kista ved samtidig med bildet de tok av lunsjen sin? Respektløst. 1
Jolene Skrevet 20. februar 2014 #32 Skrevet 20. februar 2014 Min far har en jobb som krever at han må svare på telefonen uansett når på døgnet det er. Hvis han er i en begravelse sender han ut melding til aktuelle parter om at han kun skal kontaktes om det er ABSOLUTT krise. I 99% av tilfellene ringer de en annen. De gangene de ringer ham, MÅ han svare. Noen har faktisk ikke et valg. Ingenting i mitt liv krever at jeg svarer om noen ringer i en begravelse. Så jeg ville ikke svart, men ringt opp igjen når det passet. Enig. For egen del setter jeg på lydløs uten vibrering, også sjekker jeg bare telefonen etterpå.
Marie90 Skrevet 20. februar 2014 #33 Skrevet 20. februar 2014 Får inntrykk at de greiene der aldri slår seg helt av, med mindre man røsker ut batteriet eller noe sånt. Det kan jo ogsaa vaere en alarm eller noe slikt. Har hatt alarm paa rare tidspunkt (f.eks. naar jeg har sovet midt paa dagen etter jetlag eller bare tatt en middagslur) og alarmen gaar selv om den er avslaatt.
Gjest Chlorophyll Skrevet 20. februar 2014 #34 Skrevet 20. februar 2014 Såklart svarer jeg ikke telefonen i begravelse. Noe så utrolig respektløst ovenfor andre "deltakere og sørgende". Helt enig. Pluss fra meg
SardintrollReturns Skrevet 20. februar 2014 #35 Skrevet 20. februar 2014 Det kan jo ogsaa vaere en alarm eller noe slikt. Har hatt alarm paa rare tidspunkt (f.eks. naar jeg har sovet midt paa dagen etter jetlag eller bare tatt en middagslur) og alarmen gaar selv om den er avslaatt. Ja, det er jo en mulighet, det tenkte jeg ikke på.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #36 Skrevet 20. februar 2014 Jeg svarer alltid, selv i begravelser. Det kan jo være noe viktig! Anonymous poster hash: 9f38e...531
Gjest Keikolina Skrevet 20. februar 2014 #37 Skrevet 20. februar 2014 Ja, hvorfor ikke. Hovedpersonen har da aldri protestert.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #38 Skrevet 20. februar 2014 Ja, hvorfor ikke. Hovedpersonen har da aldri protestert. Eneste tilfellet det må være greit å ta telefonen i begravelse, er hvis det faktisk er hovedpersonen som ringer. Anonymous poster hash: 4d2be...416 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå