Mona26 Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Hei! Etter å gått igjennom alt av legemidler fastlegen kunne gi meg mot acne har jeg nå fått henvisning til dematolog. ( gått på full dose med tertrscylin i 5 mnd sammenhengende to ganger) Jeg har ikke mye kviser, men det er alltid noe der. Jeg har lyst å forsøke ruccotane eller hva enn det heter. Noen som kan anbefale en grei hudlege som tar problemet mitt på alvor og ikke er sånn mega streng på å skrive ut medikamenter? Jeg vil legge til at jeg har prøvd alt av hudpleier serier, alt fra fruktsyrepeelig til milk peel, sukkerfri diett, melkefri diett, glutenfri diett, bytte av utallige prevansjonsmiddler, et dusin ulike sminkemerker og alle tre-tinnsprogram hudpleier kan tilby uten tilfredsstillende resultat. På forhånd, takk for hjelp! Endret 19. februar 2014 av Mona26
norlof Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hei Jeg gikk til Sidsel Haug hos Aleris i Oslo. Siden Aleris er privat er det selfølgelig endel dyrere enn offentlig hudlege, men for min del ville jeg bare komme i gang med behandlingen. Jeg fikk roaccutan/isotretinoin på dagen!! Lurer på om Sidsel har begynt å jobbe ett annet sted siden jeg var der sist (bor i trondheim, så har jo hudlege der nå), men tror de aller fleste på Aleris er ganske så flinke! Ettersom du allerede har prøvd antibiotika er det godt mulig du får begynt på isotretinoin! Det finnes en veldig bra tråd om det her inne som heter "Da har jeg begynt på isotretinoin orifarm (roaccutane)" som er fin å sjekke ut! Veeeeeldig mange sider, men mye bra informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå