AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg fikk mensen i dag, normalt sett pleier jeg ikke å være plaget med menssmerter, men i dag er det helt ekstremt Jeg skulle å trene i dag, kom meg bort til treningssenteret og kjenner meg forsåvidt i grei form, ikke helt på topp, men OK. Jeg begynner å jogge på mølla, og etter rundt 15 min med jogging med ei fart på ca. 10 km/t får jeg helt enorme smerter og blir også ekstremt kvalm. Jeg bare går av mølla, kler på meg, og begynner å gå hjem, jeg har bare rundt 10 min å gå hjem, men det kjentes som den lengste turen noen sinne, var like før jeg kolapset i snøen, hadde utrolige menssmerter, var kvalm og i tillegg utrolig svimmel. Spydde med en gang jeg kom hjem, og har siden ligget på sofaen med utrolige smerter, helt jævelig. Slik pleier det jo ikke å være Er kvalmen og svimmelheten og pga mensen? Eller kan det være noe annet? Jeg trente jo ikke akkurat spesielt hardt, og det pleier jo å gå helt greit å løpe en time på mølla. Fy faen altså, nå skjønner jeg hvor jævelig mensensmerter kan være, takk og lov at jeg har fri i dag, tror ikke jeg hadde klart å dratt på jobb i denne formen. Anonymous poster hash: 1b90e...325
Athene Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Det er normalt. Og det kan skje en syklus innimellom selv om du vanligvis ikke er så plaget. Dersom det ikke gir seg i løpet av 1-2 dager tar du en tur til legen for ultralyd, da kan det være cyster eller noe annet. Det kan også være vanlige menssmerter kombinert med en infeksjon, omgangssyke eller lignende. Uansett - neppe grunn til bekymring. Kryp under et pledd foran TVen. Jeg har en syklus innimellom der jeg både kaster opp og får kraftig migrene, og har også klart å besvime 1-2 ganger. Mens de fleste sykluser er jeg bare litt småkvalm, og kan trene nesten som vanlig så lenge jeg har en del naproxen innabords.
Sillicious Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg var sykt kvalm sist jeg hadde mensen, og litt smerter første dagen.. Aldri hatt det før. Men heldigvis har jeg mensen i 3 dager bare som oftest. Har spydd en gang jeg hadde det også, er helt forferdelig. Heldigvis bare en gang.. Så ja, det er normalt. Usj.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jepp, hver gang siden første gang jeg fikk mensen... Anonymous poster hash: b9e0b...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå