Gå til innhold

Ta kontakt med gammel venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, savner en gammel venninne av meg..

Vi mistet kontakten for 3 år siden, da vi hadde avtalt en sydentur sammen og hun plutselig bestemmer seg for å dra med den andre venninnen sin i steden for meg.. Hun hadde kun plass til 1 person i leiligheten sin der vi skulle, men jeg hadde fått beskjed om at jeg skulle bli med, men i ett offentlig selskap så sa hun til alle som var der at det var den andre venninna som skulle bli med, og ikke jeg.. Vel, takk for at jeg fikk beskjed da! Uansett, etter dette mistet vi sakte men sikkert all kontakt. Nå har jeg litt på følelsen at hun er sur på meg, men det er jo ikke sikkert, for det har hun ingen grunn til. Grunnen til at jeg føler det sånn er at jeg har prøvd å like ting hun legger ut på sosiale medier etc, men hun følger meg ikke engang tilbake.

Men jeg er villig til å tilgi henne for det som skjedde i et håp om at hun bare var "ung og dum". Jeg har jo egentlig tilgitt henne, men uansett.

Hvordan skal jeg ta kontakt med hun? Skal jeg sende hun en melding og spørre hvordan det går med henne?

Uff, savner henne og det vi hadde veldig mye..

Anonymous poster hash: 473db...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en begynnelse å bare sende en melding å spørr hvordan det går med henne!
Slike samtaler går som en sang, så ikke tenk for mye!

Skrevet

Huff. Det høres ikke ut som hun er så veldig interessert i deg. Hun høres mest interessert i seg selv.

Jeg tror ikke det følger noe godt med seg å sende henne melding.

Ta heller vare på de gode minnene.

Anonymous poster hash: 715d1...929
  • Liker 3
Skrevet

Uff, er det jeg er redd for.. At hun er opptatt av bare seg selv.

Men hun var så spesiell, har aldri hatt en venninne som var som hun. Hun var alltid så voksen og hun hadde mange fine intresser. Desverre var jeg ganske barnslig før og var ikke heelt der. Men har forandret meg en del, derfor jeg begynte å tenke masse på henne også, fordi jeg føler at de intressene hun hadde før har jeg begynt å få i det siste også. Føler kanskje vi hadde blitt en bedre match nå, men hun virker så overlegen..

Skrevet

Jeg sendte hun en melding jeg. Får håpe hun svarer.. Hvis hun ikke svarer så er jo det selvfølgelig trist, men da har jeg hvertfall fått et svar på hvordan hun er :-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg brøt kontakten med en gammel venn for tre år siden fordi jeg gikk gjennom utrolig tøffe (alvorlige) ting og han bare la sten til byrden og spredte historier som ikke hadde noe med virkeligheten å gjøre. Vi har kjent hverandre hele livet og jeg savner ham. Jeg har strukket ut en hånd noen ganger, alle synes det er fryktelig leit at vi ikke har kontakt lenger - jeg også, men jeg får aldri svar. Jeg er både sint og lei meg for det.

Synes forøvrig ikke venninnen din høres voksen og fin ut. Sikkert mange gode egenskaper, men jeg ser ikke helt at den beskrivelsen passer på en som gjorde det du sa.

Anonymous poster hash: 6cbb7...552
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...