Gjest Gemini7 Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Har fått litt hevelser under øynene med alderen og er mer enn motivert for å dempe dem... Hva funker? Jeg tar i mot alle slags tips, kremer, behandlinger eller "selvbehandlinger". Kan nevne at jeg drikker mye vann, spiser sunt og går mye, 4-5 ganger ukentlig, i tillegg til trening i blant. Lite alkohol og begrenset saltmat. Føler derfor jeg gjør mye "riktig". Sover minimum 7 t per natt, i helgene 9.. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Mer søvn i hverdagen, få inn 8 timer!! Et annet tips, er å bruke en veldig god concealer under øynene som matcher din egen hudtone Anonymous poster hash: f7d40...0c3
Gjest Gemini7 Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Takk, ja - jeg burde nok egentlig sove enda mer enn jeg gjør! Er bare et klassisk B-menneske som sliter med å komme meg tidlig i seng om kvelden men man må jo likevel tidlig opp på jobb.. Får være et forsett fremover.. bruker concealer ja, men det fjerner jo ikke hevelsen- som synes ganske godt i "feil" lyssetting.
floppesopp Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jeg bruker denne til å skjule diverste grums i ansiktet. Den gule skjuler ringene under øynene mine som bare det, uten at du får det lyse preget concealere ofte gir. Det fjerner nok ikke hevelsen, men når du har fjernet fargen synes de litt mindre. Jeg har bare lært å leve med mine..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Jeg tillater meg å kopiere inn et svar ti deg fra en nesten lignende tråd.... "Ja jeg opplevde nøyaktig det samme. Jeg hatet området under øynene mine. Hadde forsøkt alt av sminketeknikker, forskjellige øyekremer, nok søvn osv. Mine mørke områder under øynene var like tydelig om jeg sov 4 eller 12 timer i løpet av en natt. Og jeg hadde også store poser under øynene. Men nå har jeg endelig funnet to øyegel`er som hjelper meg. Det er Emergin C Lighten up Eyecream (skjønner ikke hvorfor den heter cream, for den er en helt blank lett gel) brukte denne slavisk og merket ingen endring, og plutselig etter ca 2-2,5 uke våknet jeg opp og de mørke ringene var nesten usynlige. Når jeg leste på esken står det at det varierer hvor lang tid det tar før den fungerer på hver enkelt person. Så denne skal jeg aldri være foruten. Jeg har også kjøpt Ole Henriksen Ultimate lift eye gel som er en blå blank gele, den setter jeg i kjøleskapet, og den kjøler ned området under øyenene, og alt av poser blir borte. Disse to produktene er nå mine bestevenner og livsnødvendige, jeg håper de aldri blir ute av produksjon. Resultatet har faktisk blitt så bra at jeg ikke lenger behøver concelear under øyenene, og det sier faktisk MYE om hvordan disse har hjulpet meg. Ikke sikkert de fungerer for deg, men verdt ett forsøk :-)" Anonymous poster hash: 5f53a...5f4
Gjest Nanne70 Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Melkeprodukter kan for noen øke tendensen til hevelse under øynene, så det går an å prøve å kutte ut disse en periode. Et kjerringråd for å dempe posene om morgenen er å ha en teskje liggende i kjøleskapet og legge den noen sekunder på det hovne området. Det kan også hjelpe å ligge med hodet høyt, for å "drenere" vekk hovenhet som skyldes væskeansamling under huden.
Gjest Gemini7 Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Takk for tips dere!! Var ikke klar over at melkeprodukter kan føre med seg mer hevelser rundt øynene. Nå spiser jeg mye cottage cheese og kesam for tida for å være strikt med inntaket, så det var noe å tenke på. Har ellers bestilt noen av produktene som anbefales her. Flere..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå