Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Nå er det ikke lenge til jeg skal foreta brystreduksjon. Jeg må ha med en bh til bruk etterpå, den skal være av typen sports-bh med adskilte cuper, uten spiler. Bær sitte fast og stramt, skal jo ha den på i 3 mnd (kjøper en eller to til litt etter operasjonen tenker jeg, men ikke på forhånd, er jo ikke helt sikker på størrelsen enda). Ønsker meg gjerne lukking foran. Noen som har tips mht hvilken type bh?
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 HAr ingen tips.. men ville bare si, lykke til
Gjest Niniel Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Da jeg fikk større pupper, så fikk jeg med meg en fra klinikken. Den var av merket Champion, modell nr. 019 (er det som står på lappen, i hvert fall..). Tror det er denne: http://www2.championcatalog.com/product/CH019/ Jeg var godt fornøyd med den, men det kan hende du trenger noe som gir enda mer støtte? Jeg regner med at du selv etter operasjonen har større pupper enn mine silikonfylte
Veronal Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Kirurgen min anbefalte Triumph tri-action (Lindex og Bogerud fører denne). Han fortalte meg også hvilken størrelse jeg skulle kjøpe i forkant av operasjonen, og jeg bruker fremdeles disse sports-BHene nå (9 måneder etter operasjonen). De har lukking bak, men jeg syntes ikke det var noe problem etter operasjonen. Du løfter jo ikke armene over skuldernivå for å ta på BH og brystene henger overhode ikke. Off topic: Det som jeg kan anbefale er skjørt (gjerne omslagsskjørt) og topp med glidelås/knepping foran på operasjonsdagen og de første ukene. Det verste etter operasjonen (utenom slitsom søvn på ryggen) var å få vasket håret (da må jo armene over hodet) - det fikk jeg hjelp til. Pusse tenner ble også en krøkkete affære for å unngå å få armene for høyt opp.
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Syns denne så ut som den kunne fungere bra... Shock Absorber (men den har ikke frontlukking da) Det viktigste er vel at den har separate kopper og ikke spiler...?
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Har du vært på La Lina?? Jepp, men hadde ikke tenkt til å gå dit nå.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 Merket "Fila" har også en sports-bh med lukking foran. Finnes i både svart og hvit. Den har jeg brukt etter min brystreduksjon. Den sitter godt og er veldig behagelig å ha på. Lykke til!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 Merket "Fila" har også en sports-bh med lukking foran. Finnes i både svart og hvit. Den har jeg brukt etter min brystreduksjon. Den sitter godt og er veldig behagelig å ha på. Lykke til!!!!
*Shira* Skrevet 28. mai 2004 #11 Skrevet 28. mai 2004 Jeg brukte Triumph tri-action og var fornøyd med den, den har desverre lukking bak. En venninne av meg hadde en annen type Triumph bh, den hadde lukking forran. Cubus pleier å ha godt utvalg. Og så vil jeg si: Lykke til Poirot, dette tror jeg du har ventet lenge på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå