Gå til innhold

Hvor kan jeg holde bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg skal holde minstejentas voksenfeiring i slutten av april, men jeg kan ikke ha det hjemme.. Ca ti stykker som kommer... Noen med tips? Jenta blir 8 år, så litt kjedelig å ha det på restaurant liksom.. Og Leos lekeland er ikke like all right for bestemor og tanter ;-)

På forhånd tusen takk! :-)

Anonymous poster hash: 2bebb...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si når man ikke vet hvor du bor.

Men grendahus eller klubbhus i nærheten som kan leies?

Anonymous poster hash: 358a5...f08
Skrevet

Og siden det er i slutten av april så kan jo været være fint. Så kanskje piknik i en park eller på stranden/i fjæra? Men det kan jo ikke planlegges noe særlig i forveien, da man jo er avhengig av været

Anonymous poster hash: 358a5...f08
Skrevet

Vanskelig å komme på noe spennende som kan matche både barn og voksne i alle aldre. Det kryr jo av forskjellige bursdags-alternativer, som kino-bursdag, badeland-bursdag, lekeland, Mc. Donalds, Build-a-bear osv. Poenget er at alle disse passer best for barn, og da gjerne litt større barn. Den fleste slike plasser fordrer jo også at det er et visst antall barn med. Hvis du ikke kan ha det hjemme og ikke er innstilt på kafe/restauranter så må du nok belage deg på å leie lokale eller ha det utendørs som nevnt over her

Skrevet

Dersom dere ikke kan ha det hjemme på grunn av for liten plass, oppussing eller lignende, så kan dere kanskje spørre besteforeldre eller en tante/onkel om dere kan få ha bursdagen hos dem?
Tror heller ikke det ville vært noe problem for en 8åring å feire bursdagen på restaurant, de fleste synes vel at det er stas? Så lenge hun selv får velge hvilken restaurant.

Eller så kan dere gå en tur til et sted hvor dere har piknik eller fyrer opp bål å griller pølser. Er jo bare å kle seg etter været :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...