AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Inspirert av en annen tråd her inne som tar opp om sex og kyss er for tidlig på andre daten.Betyr det at man treffer noen som man skal finne ut om har kjærestepotensiale, få en mulig sexpartner asap, eller er det en vennskapelig ting i utgangspunktet? Hva legger du i en date? Anonymous poster hash: 8b077...4c5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ser ikke paa en date som vennskapelig nei. Det ligger i ordet "date". Hvis en fyr har bedt meg ut til middag, en kopp kaffe, en drink, bare oss to, paa fritiden saa er det en romantisk/seksuell undertone. Naturen av daten avgjor litt hvorvidt jeg tenker at han bare vil ha sex, men en middag signaliserer en mulig kjaereste. Anonymous poster hash: 74e47...dc6
Sapientia Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg tror ikke nødvendigvis det er en fordel å bli "bare venner" i en lengre periode først. Da ender man vel gjerne lett opp som bare venner for all ettertid også. For meg er en date helt klart et møte hvor man ønsker å finne ut om den andre er kjærestemateriale. Jeg synes det ville være naturlig, dersom man har rett kjemi og en god tone, at ting eskalerer relativt fort også på det seksuelle plan. Hvor fort ville for meg vært avhengig av hvor mye kontakt jeg hadde hatt på forhånd, hvor lenge vi hadde hatt kontakt, hva toen i den kontakten hadde vært og hvor mye kontakt man har mellom datene.
Gjest FrkAnna Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Et "fenomen" frå utlandet, hehe. Aldri hørt om nåken frå min vennekrets som har vert på date. Men eg ser for meg middag, tente lys og greier, der ein blir kjent med kvarandre, for å finne ut om dei er kjæreste-materiale. Om dei vil ha sex første gongen dei møter kvarandre på ordentlig, får vere opp til kvar enkelt.
Hapa Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Når jeg ber en kvinne på "date" så er det for å se om hun er kjærestemateriale. Hvor lang tid det tar før det kommer til sex varierer, men jeg liker å kjenne at jeg har litt følelser før det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå