AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har vært på en date med en mann, og nå har vi avtalt en ny date. Men han tar opp emne sex før andre date, så jeg blir redd at dette er signal på at det er sex han egentlig er ute etter...... Han skrev at han lurte på om jeg var åpen om å prate om sex, for det var veldig viktig for han... Jeg skal på date med han igjen, og er veldig redd for at han vil prøve seg enten på kyss eller sex. Jeg synes at kyss er for tidlig før jeg har blitt kjent også.... Ikke bare sex.... Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 673b9...a25
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Gå etter magefølelsen. Men tror dette er en mann som kun er ute etter sex som du skrev. Anonymous poster hash: 63507...4df 9
Marie90 Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Det er tidlig. Jeg ser heller ikke helt hva det er han skal "ta opp". Her maa du gaa etter magefolelsen men ogsaa ha hodet paa rett plass (ikke drikk alkohol hvis det gjor deg litt svak). Hvis det var en fyr jeg "satt litt paa gjerdet" i forhold til, hadde jeg bare droppet daten. Hvis jeg var virkelig interessert og han ellers virket som en veldig skikkelig fyr saa hadde jeg gaatt, men satt ham litt plass. Han skal ikke tvinge deg til aa forklare hva du liker og ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Trådstarter: Han skrev at han hadde vært sammen med ei dame før som ikke likte verken prat og åpenhet om sex, og han mente det var viktig i et forhold. Jeg er redd at dette er en mann som kun er ute etter sex. Men om jeg går på en andre date, så er det vel uansett tidlig med kyss og sex, og er det ikke naturlig om han prøver seg at jeg sier at det er for tidlig, og at jeg vil bli kjent først? Anonymous poster hash: 673b9...a25
smarie Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Jeg syns også det er for tidlig for både kyss og i hvertfall sex. Men om jeg var i din situasjon så hadde jeg bare vært ærlig og sagt at det er for tidlig og du vil bli bedre kjent først. Det skjønner han nok! 2
Marie90 Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Trådstarter: Han skrev at han hadde vært sammen med ei dame før som ikke likte verken prat og åpenhet om sex, og han mente det var viktig i et forhold. Jeg er redd at dette er en mann som kun er ute etter sex. Men om jeg går på en andre date, så er det vel uansett tidlig med kyss og sex, og er det ikke naturlig om han prøver seg at jeg sier at det er for tidlig, og at jeg vil bli kjent først? Anonymous poster hash: 673b9...a25 Ja du kan gjore det. Jeg synes ogsaa det virker suspekt - det er en klassisk greie at menn som bare er ute etter sex vil faa en kvinne til aa fole seg "prippen" dersom hun sier nei eller ikke vil diskutere det. Det er ofte akkompagnert med at "datet en kvinne som var altfor prippen" slik at du skal fole at du maa distansere seg fra henne, en type kvinne han ikke liker. Jeg ville rett og slett sagt "jeg elsker sex men jeg kjenner deg knapt og er overhodet ikke der at jeg synes det er passende aa diskutere eller ha sex". 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Hvis det er fordi han har brent seg på en kvinne som ikke ville prate om sex tidligere, er det jo litt mer forståelig. Jeg synes fortsatt det er litt rart å ta opp før 2. date, men så lenge han bare vil vite at du kan prate om det, og ikke faktisk prøver på noe, burde det jo gå fint Anonymous poster hash: 914e7...58e 1
Sapientia Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Det kommer litt an på synes jeg. Hvis dette er en person du har skrevet med i lengre tid så synes ikke jeg det ville vært for tidlig å snakke om sex. Det er en viktig komponent i et forhold for de aller fleste. Jeg ville ikke satt en merkelapp på ham som "bare ute etter sex" fordi om han ønsker å snakke om emnet. Helt uavhengig av hva jeg synes eller mener så burde du gjøre det som føles rett for deg.
Erazor Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Trådstarter: Han skrev at han hadde vært sammen med ei dame før som ikke likte verken prat og åpenhet om sex, og han mente det var viktig i et forhold. Jeg er redd at dette er en mann som kun er ute etter sex. Men om jeg går på en andre date, så er det vel uansett tidlig med kyss og sex, og er det ikke naturlig om han prøver seg at jeg sier at det er for tidlig, og at jeg vil bli kjent først? Anonymous poster hash: 673b9...a25 Å prate om sex betyr ikke det samme som at man må hoppe til sengs der og da. Med tanke på alle forhold som sliter med stor forskjell i sexlyst, synes jeg at å være på lik linje når det gjelder det seksuelle bør være viktig når man prøver å bli kjent. Hvis du oppfatter ham som at han «bare er ute etter sex» fordi han tar opp sex, så kan det være at dere rett og slett ikke er kompatible på det området. 2
Marie90 Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Trådstarter: Han skrev at han hadde vært sammen med ei dame før som ikke likte verken prat og åpenhet om sex, og han mente det var viktig i et forhold. Jeg er redd at dette er en mann som kun er ute etter sex. Men om jeg går på en andre date, så er det vel uansett tidlig med kyss og sex, og er det ikke naturlig om han prøver seg at jeg sier at det er for tidlig, og at jeg vil bli kjent først? Anonymous poster hash: 673b9...a25 TS skriver han dette paa chat/epost? Det er det som bekymrer meg litt. Han kunne jo ha tatt det opp i samtale naar dere var forst var paa daten (fordi han liker deg nok til aa ta deg med paa ny date uansett). Jeg antar at han fisker etter hvor aapen du er, slik at han kan bestemme hvorvidt han vil gaa paa daten (dvs. sjansene for aa faa deg til sengs). Ingen er uenige i at seksuell kompatibilitet er viktig, men dere har vaert paa EN date og hvis han virkelig likte deg hadde han ikke brydd seg med denne utsporringen paa forhaand. Det lukter raattent lang vei. Seksuell spenning er uansett noe man maa fole seg frem til, face to face. 3
Steinar40 Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Høres veldig merkelig ut at han tar opp at det er viktig for ham å prate om sex. Jeg tenker at TS bare bør glemme hele fyren. 2
dnana123 Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har vært på en date med en mann, og nå har vi avtalt en ny date. Men han tar opp emne sex før andre date, så jeg blir redd at dette er signal på at det er sex han egentlig er ute etter...... Han skrev at han lurte på om jeg var åpen om å prate om sex, for det var veldig viktig for han... Jeg skal på date med han igjen, og er veldig redd for at han vil prøve seg enten på kyss eller sex. Jeg synes at kyss er for tidlig før jeg har blitt kjent også.... Ikke bare sex.... Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 673b9...a25 gå etter magefølelsen din. hvis han virkelig bare er ute etter sex, bruk han til det han er verdt. hehe.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 trådstarter: hvordan finne ut om han er ute etter noe annet enn sex? tips? Anonymous poster hash: 673b9...a25
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Syns det er rart at han allerede har tatt opp temaet ang sex så tidlig. Da hadde jeg blitt litt skeptisk hvertfall. Om du syns det er for tidlig med kyss å sex så er det ikke verre enn å si ifra når dere er på date om han prøver seg. Hadde hvertfall ungått å invitert han med hjem eller å blitt med han hjem da det vil kunne sende feil signaler..Anonymous poster hash: 9f228...72e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Trådstarter: for å være sikker på at jeg ikke gjør noe galt, så vil jeg holde han unna hjemmet, og unna hans hjem... Og jeg sier at jeg venter med kyss og sex til vi kjenner hveandre bedre hvis han prøver seg. En tålmodig mann venter... Anonymous poster hash: 673b9...a25 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Det finnes ikke noe fasit om kosing og sex er riktig på første eller andre date, bare følg magefølelsen og kjemien mellom dere to, og gjør som du vil. Nå til dags regnes kyssing og sex som en hverdagslig aktivitet uansett. Har du lyst, har du lov. Men det betyr ikke at du skal slutte å tenke heller da, bruk den sunne fornuften du har. Anonymous poster hash: 2d3a7...435 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Det er ikke noe fasitsvar på om det er for tidlig eller ikke. Hvis du føler at det er for tidlig, så er det det. Anonymous poster hash: e187e...0cb
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2014 #19 Skrevet 20. februar 2014 Jeg ville sett an fyren før jeg gjorde noe. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #20 Skrevet 20. februar 2014 Tror jeg ville droppet å ha noen samtale nummer to med den fyren, egentlig. Anonymous poster hash: b697a...6d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå