Gå til innhold

transseksuelle

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Sliter stort om dagen.. Begynner å frykte for at jeg er unormal. Saken er den at jeg tenner på jenter som er fanget i gutte kropper.. (transseksuelle)

Tror du/dere at jeg er alene om dette? føler meg så dum, men jeg kan ikke styre følelsene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Tror ikke du er alene om det. Og folk er forskjellige, så det som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg. You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - du er definitivt ikkje åleine. Om du søker på t.d. "transsexual admirer" på Google så vil du nok finna ein del andre som tenner på det same :)

Om det finst noko tilsvarande ord på norsk, det veit eg ikkje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å frykte for at jeg er unormal.

Hvorfor skulle du være det? Litt utenfor A4 kanskje, men heldigvis finnes det slike personer også.

Vi som er transseksuelle er veldig glad for at det finnes mennesker som deg. Heldigvis er vi forskjellige, og tenner på forskjellige ting. At noen tenner på transseksuelle er bare flott! :-)

Er du jente? Det hadde vært interresant å høre hva du tenner på ved en transseksuell? Det at h*n er "begge deler"? Virker jo praktisk i så fall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøva. Først og fremst: Ved eit enkelt søk så dukkar det garantert opp mykje uinteressant òg, men...

Google-søk: transsexual admirer

Då kan du kanskje finna enkelte interessante lenker. Muleg som denne: http://www.reneereyes.com/ som lenker vidare til The admirers handbook

Kanskje du finn noko av interesse på http://www.tsgirlfriend.com/ ?

Eller http://www.trannyweb.com/ - rettar seg nok helst mot transane sjølve, men det var mykje der så eg veit ikkje.

Eg veit ikkje kor interessante desse lenkene er for deg, men det hjelper kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest (som startet tråen)

Hvorfor skulle du være det? Litt utenfor A4 kanskje, men heldigvis finnes det slike personer også.

Vi som er transseksuelle er veldig glad for at det finnes mennesker som deg. Heldigvis er vi forskjellige, og tenner på forskjellige ting. At noen tenner på transseksuelle er bare flott! :-)

Er du jente? Det hadde vært interresant å høre hva du tenner på ved en transseksuell? Det at h*n er "begge deler"? Virker jo praktisk i så fall :wink:

Ja, jeg er ei jente.. Vet ikke helt hvorfor jeg tennetr på dem (har ikke "prøvd" det :oops: ) men tror det er noe med at transseksuelle virker så bevisste på sin seksualitet, de er så sterke, men myke på en gang..

Litt flaut dette, synes jeg. Kjenner jo egentlig ingen transseksuelle. Tror jeg får klare meg med fantasiene og drømmene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut dette, synes jeg. Kjenner jo egentlig ingen transseksuelle. Tror jeg får klare meg med fantasiene og drømmene..

Ingen grunn til at det skulle være flaut. For alt du vet kan du ha en nabo som er transseksuell. Mange av dem, særlig de unge, har kanskje problemer med å stå fram. Men de er der. Hva med å ta en tur til Landsforeningen for transseksuelle?

De har et lite diskusjonsforum der. Ikke helt som vårt, og det er ikke så mye aktivitet enda. Men det kommer nok.

Er det kvinne til mann transseksuell, eller mann til kvinne du tenner på?

Du finner begge deler der, men det er mest aktivitet hos "Kvinne til mann"-kategorien i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på mann til kvinne

Du finner en. Helt sikkert, om du ønsker det selv. I det forumet jeg nevner i forrige innlegg kan du se at du ikke er alene. En mann til kvinne-transseksuell har ei jente som kjæreste, om jeg ikke husker helt feil :-)

(Synd jeg ikke møtte en som deg da jeg var yngre :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe..nei, men lite å satse på :wink:

Hvorfor det?

Føler du deg gammel?

... man skal ikke kimse av en moden kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Undrende transseksuell
Sliter stort om dagen.. Begynner å frykte for at jeg er unormal. Saken er den at jeg tenner på jenter som er fanget i gutte kropper.. (transseksuelle)

Tror du/dere at jeg er alene om dette? føler meg så dum, men jeg kan ikke styre følelsene mine!

Sikkert ikke så fælt det her, men hva gjør du når den transseksuelle ikke er transseksuell lenger?

Si at du blir forelsket (eller gjaldt det bare sex?) i ei transseksuell jente da, og dere er sammen et halvt år. Så får hun avtalt en operasjon og utført denne (er jo tross alt dette transseksuelle går etter), er da tenningen slutt for deg?

Når du da må innfinne deg i å bare være ei "vanlig" lesbisk jente?

Eller vil du fortsatt betrakte din kjære som transseksuell? (noe som ikke vil være et sundt synspunkt for verken partneren din, eller forholdet, siden hun sannsynligvis helst vil bli sett som ei vanlig jente?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Føler du deg gammel?

... man skal ikke kimse av en moden kvinne...

Les første del av det svaret jeg nylig ga deg på PM en gang til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest fremdeles gjest

Sikkert ikke så fælt det her, men hva gjør du når den transseksuelle ikke er transseksuell lenger?

Si at du blir forelsket (eller gjaldt det bare sex?) i ei transseksuell jente da, og dere er sammen et halvt år. Så får hun avtalt en operasjon og utført denne (er jo tross alt dette transseksuelle går etter), er da tenningen slutt for deg?

Når du da må innfinne deg i å bare være ei "vanlig" lesbisk jente?

Eller vil du fortsatt betrakte din kjære som transseksuell? (noe som ikke vil være et sundt synspunkt for verken partneren din, eller forholdet, siden hun sannsynligvis helst vil bli sett som ei vanlig jente?)

Helt ærlig, jeg aner ikke! Klart at man ikke kan se på hun som en transeksuell når vedkommende har fått oprasjonen. Men jeg aner ikke. Det er vel en av de delene som jeg funderer på. Det er så mange spørsmål (og få svar) i hodet mitt om dagen..

Og det gjelder ikke bare sex, men forelskelse..

Vet ikke om jeg klarte å svare noe særlig på spørsmålene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finst jo dei som ikkje er interessert i vidare operasjon, òg. Meinar ei venninne av svogern og søster mi er nøgd med det, så vidt eg forstod ho. (Kallar seg sjølv transgender og ikkje transseksuell.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrende transseksuell
Det finst jo dei som ikkje er interessert i vidare operasjon, òg. Meinar ei venninne av svogern og søster mi er nøgd med det, så vidt eg forstod ho. (Kallar seg sjølv transgender og ikkje transseksuell.)

Ja, jeg tenkte å spørre om det var spesifikt transseksuelle, siden det fins jo de som velger å ikke opereres også, men da blir de vel ikke omtalt teknisk som transseksuelle.

Er vanskelig å sette faste linjer og regler for hva som er hva når det gjelder dette temaet siden det fins jo like mange oppfatninger og meninger som det fins mennesker :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...