AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Hei! Jeg har flyttet i ny leilighet, og under meg, bor det en sykt kjekk og søt nabo. Jeg måtte bare måpe da jeg møtte han i gangen og skulle lufte hunden.. (håper det ikke var dama sin", for den var litt liten.. haha) Han var hyggelig også. Hvordan skal jeg komme i kontakt med han? Kan jeg legge han til på face, eller skrive til han? hmmm… :s Anonymous poster hash: 6a14c...f6f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ikke legg han til på face helt uten videre.. Det virker desp. Bare prat med ham og se om det utvikler seg.Anonymous poster hash: 4bcf3...60b 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Gjør det på gamlemåten og snakk til han. Jeg hadde også en kjekk nabo for 12 år siden, vi er fortsatt sammen, så her er det intet å tape og alt å vinne. Anonymous poster hash: 78f86...740
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 TS, kan jeg spørre om du bor i Akershus?Anonymous poster hash: 5fd85...394 1
Gjest Coolaid Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Tenk at du skal bo der en stund Sjekk først om han er gift, sambo eller er singel. Det kler seg dårlig å være desperat etter naboen. Snakk med vedkommende, så slipper du å drite deg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå