Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Brillene mine er i ferd med å ta kveld og har sjekket priser... :roll: Fristende å hive seg på brillekontoen, men jeg er ingen tilhenger av å kjøpe noe på avbetaling. Noen som har erfaringer? Det skal ikke være noe gebyrer og "vedheng" på dette tilbudet sies det, men jeg er alltid skeptisk... 5000 for briller er mye på en gang så fristelsen er stor... men...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg sjekket; du får summen delt på antall måneder, og i tillegg kommer et administrasjonsgebyr på 25,- pr måned. Hvis du stikker innom en Z-optikk-butikk, får du en brosjyre der betingelsene er forklart.

Jeg tror Interoptik også har en tilsvarende ordning.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har hatt brillekonto hos Optica-kjeden. Der var det ingen gebyr eller renter. Beløpet kunne betales over 1 eller 2 år. Fungerte kjempefint. Tilbudet gjorde at jeg følte at jeg hadde råd til nye briller. Da jeg måtte ha nye briller så tenkte jeg å gjøre det samme, men siden det var et tilbud fra butikken så måtte jeg betale alt på en gang (7.200 :cry: ) for brillekonto kunne ikke kombineres med tilbud.

Anbefaler det og benytter meg gjerne av tilbudet en gang til.

Gjest gjesta
Skrevet

Optica = Interoptik

(bare til orientering)

Skrevet

25 kr pr måned - det blir 300 kroner i året i gebyrer... da er det billigere å låne pengene et annet sted, vel?

Skrevet

Jeg har brillekonto hos Interoptik, og betaler ingenting i gebyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...