AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Litt rotete blir nok dette... Har en 16,5 åring. Han var på jobb i går til kl 2100. Har vinterferie og ringte etter jobb. skulle ut med noen venner. Helt greit, men sa at han måtte være hjemme til kl 0100. Vi har hatt dette som fast inne tid. Han kommer hjem kl 23, har sent sms om at det ikke ble noe av. Måtte snakke med oss skrev ha, men sendt så en sms hvor han ikke ville snakke med oss...... Kommer hjem, vi venter på han. Han er sint og forteller at vi har en jernklo på han. Alle andre får være ute lengre en halv time, og ingen foreldre sitter oppe å venter.Han har aldri nevnt dette før. Vi har tidligere sagt at han hvis behov kan være ute til 0130 (siste toget) Blir en kjempe krangel om mye. Han har siden våren 2013 slitt med en depresjon, blir fulgt opp på BUP og går på medisiner i forhold til dette. Han har ingen forståelse for at dette er vanskelig for oss foreldre, at vi er bekymret. Vi får veiledning fra BUP som foreldre. .Alt er mas,spør vi hvordan dagen er er det mas, spør vi ikke er det galt. Han sitter på rommet sitt når han er hjemme, ser på Netflix eller gamer...... Er sosial i helgene, har ofte behov for å prate når han kommer hjem. Men i går var det helt feil at vi sitter oppe. Endt med en slags ny enighet. Ny innetid kl 0130 og at en av oss sitter og venter på han. Er vi for strenge? Er det uvanlig å være våkne når mindreårige kommer hjem om natten? Anonymous poster hash: a9925...45d
Gjest RompeRusk Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Foreldrene mine klarer fortsatt ikke å sovne når jeg eller broren min er ute sent, og vi er over 20.. Så akkurat det vil jeg anse som normalt, for å være sikker på at gutten kommer trygt hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå