Meg12345 Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Pleier alltid å jogge på tredemølle, men nå tenkte jeg å prøve meg ute. Er -1 grader og sol nå. Er det nødvendig med superundertøy? redd det kan bli litt varmt, usikker på om superundertøyet mitt er beregnet for trening. Går det fint med treningstights, langsokker, syntetisk langermet genser og en sånn adidas-fotballish greie over? Altså den adidasgenseren er langermet og luftig. Bør jeg bruke votter? Og hva med lue? Tror ikke jeg har noen luer her.. Og jeg spiser en skål med havregrynsgrøt og blåbær nå, hvor lenge bør jeg vente før jeg starter turen?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=811174 Anonymous poster hash: c1e18...4f3
snusmumriken Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Bruker stort sett det som står i tråden - i tillegg bruker jeg ullbokser under nå på vintern, for jeg blir så kald på stumpen bruker pannebånd/bøff og vanter, disse taes ofte av etterhvert, blir varmt! 1
Rapunzel_ Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Jeg jogget ute en dag for ikke så lenge siden, da var det litt over 0 grader. Brukte ullongs under treningstightsen (sånn tynn tights, ikke utetights), syntetisk langermet genser, løpejakke, vanlige løpesokker. Jeg fryser ganske lett, så ville ikke ha for lite klær. Synes dette var akkurat passe, ble verken for varm eller for kald. Brukte også buff i halsen, samt buff over ørene, og votter. Vottene måtte jeg ta av på slutten av løpeturen, men jeg måtte absolutt ha dem i begynnelsen, tror det hadde blitt veldig kaldt ellers. Endret 19. februar 2014 av Rapunzel_
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Hva er en buff? Anonymous poster hash: 11909...0f1
Teriyaki Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Avhengig av temperatur så har jeg ulik mengde ullundertøy innerst. Devold superundertøy innerst og enten et annet lat i midten eller noe syntetisk i midten også har jeg treningstighist og jakke ytterst. Hvis det er rundt 0 grader så holder det med ett lag ull. Ja også har jeg en tynn ullue på meg. Endret 19. februar 2014 av Teriyaki
skruf Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har en foret tights fra Nike som jeg bruker når det er kaldt, den er veldig varm og god:) Hvis det er sånn ca 0 ute så trenger jeg ikke noe annet under. Husk lue og tynne hansker:) Er det glatt så kan jeg anbefale joggesko med pigger, selv har jeg et par fra Asics.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 For rundt 0 og litt oppover: Foret joggebukse, lange sportsokker, teknisk genser, tynn jakke, lue, vanter. For rundt 0 og litt nedover: Foret joggebukse, lange sportsokker i ull, teknisk genser, ulltrøye, tynn jakke, lue, vanter, hals. Snø/ is: Sko med pigger God tur Anonymous poster hash: ea0b6...524
Gjest Coolaid Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Løper ute med ullstilongs og ull på overkroppen samt jakke og tights når det er litt over og under null grader. Blir ikke for varmt, man taper mye kroppsvarme når det er kaldt ute. Bruker også lue og noen ganger handsker. Å være varm nok gir en vellykket treningsøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå