AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Likte begrepet hennes. Er nok ganske mange forstyrra der ute. Ser jo det bare her inne. Folk med ekstremt lav fettprosent, som sutrer over magefett Tror det er litt vel lett å bikke over den der magiske grensa mellom sunn og forstyrra. Jeg vet det selv - hvor lett det er å bli opphengt i hva man ser i speilet. Heldigvis er jeg for lat for å gå hele veien. http://www.side2.no/helse/--skjnner-at-noe-er--riv-ruskende-galt-i-mitt-eget-hode-nar-jeg-synes-jenta-pa-bildene-er-feit/5167188.html Anonymous poster hash: 25858...d35
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Morsomt at de endelig begynner å innrømme det som en forstyrrelse eller besettelse. Før i tiden når dette var nytt så nektet alle på at det var for å dekke over spiseforstyrrelse, kontrollbehov osv, men nå innrømmer de det en etter en, jaja. Anonymous poster hash: 1792a...ab0
Teriyaki Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Når man er treningsavhengig så heter det ortoreksi. Antar det å være veldig opptatt av å spise sunt også går inn i dette.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Det er nok mange med ortoreksi der ute. Bloggeren selv sier hun ikke har det men jeg vet ikke jeg. Tror også det er skummelt å sjekke Instagram for fitspiration kan bli farlig. Mange legger ut bilder i en periode der de definerer og folk tror de er slik hele tiden og bruker dette som mål. Så definerte som mange jenter er, skal de kun være i konkurranser. Ikke til hverdag. Er man så definert hele tiden så ødelegger man kroppen sin. Anonymous poster hash: 25858...d35
Alina X Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Ja,når man begynner å snakke om at det er en livsstil så går det litt tvers. Når alle dager skal fylles med treningsøkter,aldri kan spise noe annet enn proteinpulver og kesam,går med treningsklær og utstyr året rundt osv synes jeg det tar litt av. Trening skal ikke være hele livet. De hevder de er så sunne men alt de tenker på er mat og trening og det er IKKE sunt. Endret 19. februar 2014 av Alina X
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå