Gå til innhold

Pris invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva betaler dere for invitasjonene, både design og trykk?

Eventuelt materialer hvis dere lager selv?

Anonymous poster hash: 36095...2c9

Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Betalte rundt 750 kroner for 100 bordkort og 50 invitasjoner på optimalprint. Brukte et av deres design. Ble veldig bra - jeg har ikke et kreativt gen i kroppen, så jeg kunne aldri laget de selv.

Tenkte først å kjøpe materiale til pocketcards fra USA, men inkludert ting som porto, moms, lim, fargepatroner til skriver, så ville det kommet på rundt 3500 kroner...

Skrevet

Betalte ca 250 kr kr for 120 stk. Pluss frimerker med monogram -kostet 14 kr pr stk (bestilte også til takkekortene). Og konvolutter, som jeg ikke husker hvor mye kostet. Tror nok det ble uder 25 kr pr invitasjon. Vi designet selv og trykket de på trykkeri tilknyttet jobb.

Anonymous poster hash: 529a1...fc0
Gjest Hjertesukk
Skrevet (endret)

Vi kjøpte fra www.cardsandpockets.com fra USA og betalte under 200 for selve invitasjonene og ca 150 i frakt :) (Så da slapp vi unna moms etc.. hurra!) Ellers så kjøpte vi ark hos bokhandleren for en 100lapp, vi printet dem hjemme. Inkludert porto for 35 invitasjoner så ble det ca 800,- og vi kunne ikke vært mer fornøyd med dem. Anbefaler C&P på det sterkeste, utrolig god pris, kvalitet og service. Jeg kommer definitvt til å bruke dem igjen:)

Endret av Hjertesukk
Skrevet

Vi lagde innbydelsene selv, utifra ett design vi fant gratis på nettet. Dermed printet vi de ut på ark vi betalte 40 kr for.

Bordkort kjøpte vi helt enkle på Søstrene Grene. Tror vi gav 25 kr for 50 stk. Også skrev vi selv på de, og festet de i kongler. :) Billig og dekorativt! :)

Skrevet

Takk for svar.

Betalte selv ca 500 for invitasjoner, bord kort og program til 70 gjester.

Anonymous poster hash: 36095...2c9

Skrevet

Lager selv. Har brukt ca 250 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...