AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg skal studere i Trondheim fra høsten av, og for meg er trening veldig viktig. Er medlem i treningssenter, men dette er ganske dyrt, og har forstått at SiT har treningssentre til en billigere penge som er gunstig for studenter som ikke har kjempegod råd. Men jeg lurer på hvor bra "kvalitet" det er på sentrene deres? Har de mye utstyr, og hvor store er lokalene? Gode åpningstider? Og nesten viktigst av alt, hvordan er treningsmiljøet? Hater senter hvor man får en følelse av at kun de sterkeste og raskeste hører hjemme... Noen som har erfaringer med disse sentrene? Anonymous poster hash: 7a951...8a7
Rapunzel_ Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Lokalene de har på Solsiden har i alle fall mange tredemøller! Beundrer dem hver gang jeg går forbi :-)
deadmansmarionet Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har nettopp begynt på Portalen, og stortrives! Synes det er et ganske bra utvalg av utstyr, men det kan lønne seg å trene litt tidlig, for på kvelden har det en tendens til å bli litt folksomt. Jeg er ihvertfall i veldig dårlig form, men føler ikke at jeg blir glodd på eller sett ned på av den grunn. Det er "alt mulig" som trener der, så det er perfekt for meg ihvertfall! Nå har ikke jeg vært på Dragvoll eller Gløs siden Portalen er nærmest meg, så de kan jeg ikke uttale meg om. Det som går an er å kjøpe seg et dagspass for å se om man liker seg, før man investerer i semesterkort/helårskort. Her kan du jo se oversikt over priser og åpningstider: https://www.sit.no/trening
snusmumriken Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jeg vil påstå standarden er ca. samme som et gjennomsnittlig gym. Jeg har ikke vært på portalen, men kun på dragvoll og gløs, og det er ikke nytt eller fancy (forventer ikke det til den prisen), men absolutt bruktbart. Jeg har byttet til et kommersielt gym nå fordi det var så utrolig mye folk. Jeg trente hovedsaklig på Gløs fordi det var praktisk mtp. skole, men selv kl. 0700 var det masse folk.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Takk for svar! Skjønner at det kan bli ganske folksomt, er jo veldig mange av studentene i Trondheim som benytter seg av tilbudet. Men mener dere det er såpass bra der at det er verdt å bytte fra et dyrere treningssenter? Hvis SiT er ganske dårlig siden det er så billig, så er jeg åpen for å betale litt mer for å få en skikkelig trening. Men som en nevner her, så kan jeg jo prøve med et dagspass først Anonymous poster hash: 7a951...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå