AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Idag slippes Lillyhammer sesong 2. Hvis jeg stikker innom når de åpner klokka ti idag, har de den inne da? Eller FÅR de den idag, og derfor kanskje ikke har den når de åpner? Er en gave, så er litt viktig. Anonymous poster hash: 5cd8b...389
illywhack Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Slippes den i dag, bør de jo ha den i butikkene allerede! Dersom man forhåndsbestiller på nett, detter jo ofte det man kjøper ned i posten på dagen det slippes, så da må de jo ha det inne før. Jeg ville sagt ja, de har det inne. Gå og hør i alle fall
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Okei. Får håpe det! Begynner egentlig på jobb ti, og de åpner ti så kjipt hvis jeg avspaserer en halvtime på morgenen også har den ikke kommet. Anonymous poster hash: 5cd8b...389
Hecubaa Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Selvfølgelig må de ha den på lanseringsdatoen Da Politi av Jo Nesbø ble lansert hadde vi hatt den i butikken i ei uke allerede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå