Nowayback Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg drømte en gang at jeg holdt på bli slaktet ned av en seriemorder. Husker at jeg var så redd at jeg forsøkte å ta livet av meg selv før han kunne skjære meg opp. Jeg våknet livredd og vått av svette. Det verste var at jeg våknet midt på natten i bekmørket, så jeg lå med dyna over hodet og turte verken å stå opp eller å sovne igjen resten av natta. Gjett om jeg var glad da morgenen endelig kom. Anonymous poster hash: 16a36...ac2
Gjest Gneist Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Ein gong draumde eg at verda gjekk under i ein skikkeleg filmaktig apokalypse. Hugser at gatane der eg bur var heilt tomme og gateljosa hadde slokna og eg kunne ikkje finne nokon og vatnet var borte og ein stad longt unna kunne eg høyre ein hund so gøydde før han plutseleg peip og vart stille. Når eg vakna var det mørkt og frå vindauget mitt kan eg ikkje sjå nokre gateljos, so eg gjekk på kjøkenet for å finne noko å drikke. Trur de ikkje vatnet var frose... Jau, og ein gong i 6. klasse draumde eg at eg vart forsøkt drepen av mattelæraren. Klarte ikkje å stole på han etter det. Endret 19. februar 2014 av Gneist
Snowblind Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Drømte for et par måneder siden at Kurt Nilsen (??) ringte meg og sa at han stod ved bussterminalen. Jeg gikk bort til vinduet for å sjekke, men da var det ikke lenger noen bussterminal, men en kafè. Han var der med sønnen min, og grunnen til at han ringte meg var fordi at vi hadde et forhold og han skulle komme på besøk. Han så ikke ut i drømmen, som han ser ut på ekte. Han var mer.. fin.. Når jeg våkna var jeg sikker på at han satt i sofaen min og drakk kaffe, så fikk litt sjokk når jeg kom ut i stua og der ikke var noen... Må bare le av meg selv. Endret 19. februar 2014 av Snowblind
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Drømmer stadig om zombier, har ikke tall på hvor mange jeg har drept! Men det er mange. Drømte at kjæresten absolutt skulle gå uten bukse på hos besøk hos foreldrene mine, jeg synes det var litt rart men tenkte "jaja han får gå kledd som han vil" han gikk der bukse og bokserløs og snakket med moren min Det var rart. Også kjørte vi plutselig bil, i baksetet hadde jeg masse papirer jeg trengte de var skikkelig viktige, men vinduet i baksetet sto åpent mens vi kjørte og mange papirer føyk ut vinduet og ut i snøen. Jeg gikk ut og begynte å plukke opp alle papirene men min bukseløse kjæreste gadd liksom ikke hjelpe meg. Plutselig var vi i en slags ruin av et hus hvor ene veggen hadde falt ut, og i øverste etasje satt onkelen til min kjæreste og spilte gitar. Vi måtte visst opp dit, det var viktig men det var utrolig vanskelig å komme seg opp, jeg kavet og strevde, kjempet meg oppover steinhaugen. Når jeg var nesten på toppen tok kjæresten min sats fra bunnen og bare svooop! i ett hopp var han to etasjer oppe. Anonymous poster hash: ef2cb...2e3 1
Nowayback Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2014 (endret) På 19.2.2014 den 2.13, AnonymBruker skrev: . Endret 12. mars 2017 av mann_86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå