AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg kjenner knapt jenta, og har bare møtt henne gjennom festligheter. Både jenta og kjæresten er venner av en kompis av meg. Jenta er 20, jeg er 28 og hun har en kjæreste på 24. Hun er ofte oppgitt over kjæresten, og hvor barnslig han er. De krangler ofte en del på fest. Det hender hun snakker med meg på fylla, og ofte er det klaging på kjæresten. Samtidig er hun veldig hyggelig, og jeg syns vi "klikker" ganske bra. Sist fest så lå hun på en sofa halvtrøtt, og jeg kikket på henne og da hadde vi øyekontakt i 5-10 sekunder.. Følte det var noe magisk med det, og etter dette har jeg følt en ekstra kribling i magen ved tanken på henne.. Vet jo at hun har en kjæreste, og liker jo ikke tanken på å ødelegge noe. Jeg ville heller aldri gått med på å gå bak ryggen til denne kjæresten, selv om vi ikke er venner.. Samtidig vet jeg jo ikke om hun liker meg.. Kanskje er det bare ønsketenkning fra meg om at hun er er lei av kjæresten, og hans umodenheter.. What to do? Sukk Anonymous poster hash: c6ea2...d42
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Do nothing! Idiotisk å skulle komme nærmere inn på henne når hun er opptatt. Vil hun ha deg fremfor typen så dumper hun typen. Er hun sammen med typen videre, ja da vet du at hun ikke er interessert i noen andre. Kjærester krangler forøvrig ofte på fylla, om alt og ingenting uten at det trenger å bety at noe er gale, og rett etter en krangel så sier en gjerne ting en ikke mener om den andre personen. Anonymous poster hash: e9c1c...719
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Ser frustrasjonen din, men du bør egentlig bare ligge lavt en stund fremover og ikke oppsøke disse følelsene...det er mitt beste råd. Har et vennepar som alltid krangler i fylla, og etter det du har beskrevet virker denne jenta som problemer for deg. At hun er tilbøyelig til å være utro i sin frustrasjon. Anonymous poster hash: 5d583...ffd
Gjest Freakingawesome Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, er betatt av ei som er i et forhold med den sløveste mest ned-dopa idioten jeg kan tenke meg. Mulig jeg er litt biased her men jeg kan ikke fatte hva hun ser i han. Lekegangster som selger dop på en idiotisk måte som garantert resulterer i at han/de blir tatt hvert øyeblikk. Alt han kan snakke om er kryssere, linjer, weed og alle de teite tinga han har gjort før og fortsatt driver med, er nesten sikker på at gutten aldri har hatt en eneste intelligent tanke. Jeg har selv vanket rundt i et slikt miljø og gjort masse piss jeg ikke er stolt av, men jeg snakker iallfall ikke om disse tingene med stolthet i stemmen min. Jeg skammer meg over alle de dumme valgene jeg har tatt og folkene det har gått utover. Stemmen hans og måten han snakker på er mer enn nok til å se at her har noen år på opiater hatt sin virkning.. GAH jeg blir så sjukt frustrert over det der. I tillegg så drar han henne ned i møkka med seg, og den dagen det idiotiske opplegget deres går i dass så får hun lide for det. Det er så trist, men nå bare rambler jeg uten og komme noen vei så jeg avslutter her. Jeg føler med deg TS, håper at du har mer hell enn meg her. I mitt tilfelle er løpet kjørt da denne jenta tydeligvis liker slike menn. Iallefall mer enn hun liker menn av min type. Rart at jeg i det hele tatt liker henne, men slike ting gjør jo tydeligvis blind. Endret 19. februar 2014 av Freakingawesome
Gjest Freakingawesome Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Sorry, dobbeltposta.. Endret 19. februar 2014 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, er betatt av ei som er i et forhold med den sløveste mest ned-dopa idioten jeg kan tenke meg. Mulig jeg er litt biased her men jeg kan ikke fatte hva hun ser i han. Lekegangster som selger dop på en idiotisk måte som garantert resulterer i at han/de blir tatt hvert øyeblikk. Alt han kan snakke om er kryssere, linjer, weed og alle de teite tinga han har gjort før og fortsatt driver med, er nesten sikker på at gutten aldri har hatt en eneste intelligent tanke. Jeg har selv vanket rundt i et slikt miljø og gjort masse piss jeg ikke er stolt av, men jeg snakker iallfall ikke om disse tingene med stolthet i stemmen min. Jeg skammer meg over alle de dumme valgene jeg har tatt og folkene det har gått utover. Stemmen hans og måten han snakker på er mer enn nok til å se at her har noen år på opiater hatt sin virkning.. GAH jeg blir så sjukt frustrert over det der. I tillegg så drar han henne ned i møkka med seg, og den dagen det idiotiske opplegget deres går i dass så får hun lide for det. Det er så trist, men nå bare rambler jeg uten og komme noen vei så jeg avslutter her. Jeg føler med deg TS, håper at du har mer hell enn meg her. I mitt tilfelle er løpet kjørt da denne jenta tydeligvis liker slike menn. Iallefall mer enn hun liker menn av min type. Rart at jeg i det hele tatt liker henne, men slike ting gjør jo tydeligvis blind. dustAnonymous poster hash: 5ebef...ea9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Må si du høres skjønn ut, TS. Og det er positivt ment altså. Det eneste du kan gjøre, om du skal handle, er å snakke med henne. Fortell henne akkurat hva du tenker og føler. Risikoen er at du mister et vennskap om det ikke er gjensidig, men står forsåvidt dere knapt kjenner hverandre. Det er jo og en ting, om du knapt kjenner henne så er det jo en fare for at du forherliger henne veldig? Jeg kjenner så mange gutter som har gjort det. Ei jente som kanskje er litt mystisk av en eller annen grunn, eller litt utilgjengelig, enten pga fysisk avstand, travelhet, at de er opptatte osv. Men når de blir kjent eller får muligheten til å prøve vannet, så ser de at det ikke var det helt store likevel. Kanskje finner de også masse de ikke liker. Jeg var hun som hadde kjæreste, som hun ikke var helt fornøyd med og ikke så glad i, sånn egentlig. Møtte en som jeg følte jeg haddde mye felles med, akkurat sånn jeg ønsket, og ble enormt betatt. Det endte med at jeg gikk bak ryggen på kjæresten og så dumpet han. Ikke det beste utgangspunktet for et forhold. Når jeg så hva jeg selv var i stand til å gjøre, og at han kunne inngå et forhold med og prøve seg på ei som var i et forhold allerede, så ødela vel det litt mitt bilde av han (og meg så klart, men det er en annen sak), og jeg klarte aldri å stole på han. Jeg forventet å få det samme gjort mot meg. Anonymous poster hash: 90fb8...d4c
Gjest rådyr Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Vil du ha en dame som klager over kjæresten sin til gud og hvermann?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Hun virker litt umoden Ts. En kritiserer ikke typen til alle som vil høre på. Hva tenker du om det, og er det alvorlige ting han gjør mot henne? Tenk litt over dette, så klarer du å se litt hvordan hun er. Du virker som en som fortjener ei god jente :-)Anonymous poster hash: c68be...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå