AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jenta jeg er ilag med og samboer har klikka etter hun ble interessert i en annen dude, som tydeligvis er interessert i henne, men hun vil ikke gi slipp på meg. Jeg har vært på "stand-by" i 2 måneder. Vært "snill" og så oppfører hun seg heeeelt på tryne. Men fy F%% for en oppførsel jeg tok dette opp med henne at hun snart må velge, så sitter hun og sier " åhhh for et luksusproblem, åh kan få så fin familie med han, mens jeg får eg stygg familie osv. Så sier hun at hun vil være sammen med meg, så sier hun 4 timer etter på at jeg bare kan pakke tingene og stikke, 2 min senere så skal jeg bli, og at hun angrer...Klikker snart!! Det skal nevnes også at jeg har støttet henne igjennom masse rart, og nå skjer dette? Hva får jeg igjen? bare dritt.. Hadde situasjonen vært omvendt så hadde hun truet med og ta livet sitt, og hennes verden hadde rast sammen, trust me! Hun er blitt skikkelig kald, og ei jævla bitch! Og vist det ikke fungerer med han andre fyren som hun er redd for det ikke gjør, så er livet hennes totalt ødelagt i hennes øyner. Derfor gir hun ikke slipp på meg. Vi har vært samboere i 5 år..Aldri har hun vært så patetisk og forbanna idiot... Godt og få ut litt frustasjon!! herrejesus for et menneske, hun fortjener faktisk ingenting.. I morgen skal jeg planlegge min flukt fra dette forferdelige kvinnemenneske!! Eneste savnet blir sex. Anonymous poster hash: a805f...618 4
-Anonyym- Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jenta jeg er ilag med og samboer har klikka etter hun ble interessert i en annen dude, som tydeligvis er interessert i henne, men hun vil ikke gi slipp på meg. Jeg har vært på "stand-by" i 2 måneder. Vært "snill" og så oppfører hun seg heeeelt på tryne. Men fy F%% for en oppførsel jeg tok dette opp med henne at hun snart må velge, så sitter hun og sier " åhhh for et luksusproblem, åh kan få så fin familie med han, mens jeg får eg stygg familie osv. Så sier hun at hun vil være sammen med meg, så sier hun 4 timer etter på at jeg bare kan pakke tingene og stikke, 2 min senere så skal jeg bli, og at hun angrer...Klikker snart!! Det skal nevnes også at jeg har støttet henne igjennom masse rart, og nå skjer dette? Hva får jeg igjen? bare dritt.. Hadde situasjonen vært omvendt så hadde hun truet med og ta livet sitt, og hennes verden hadde rast sammen, trust me! Hun er blitt skikkelig kald, og ei jævla bitch! Og vist det ikke fungerer med han andre fyren som hun er redd for det ikke gjør, så er livet hennes totalt ødelagt i hennes øyner. Derfor gir hun ikke slipp på meg. Vi har vært samboere i 5 år..Aldri har hun vært så patetisk og forbanna idiot... Godt og få ut litt frustasjon!! herrejesus for et menneske, hun fortjener faktisk ingenting.. I morgen skal jeg planlegge min flukt fra dette forferdelige kvinnemenneske!! Eneste savnet blir sex. Anonymous poster hash: a805f...618 hørtes dramatisk ut.. hvis hun går sånn fram og tilbake og ikke klarer å velge mellom deg og en an dude så det beste du gjør e å stikke, då e hun ikke bra nok.. finn deg heller en som kun vil ha deg og kun deg 2
79kreps Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Om hun står å vurderer en annen fremfor deg så hjelpe henne. Kast henne på hode og ræva ut og aldri snakk med henne igjen. 18
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 godt å høre at du sier at nok er nok og dumper henne helt! Anonymous poster hash: 8fc18...f53 2
dillyduzit Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 ditch hun. Du er for god, og hun er en idiot. 1
Gjest Mupsi Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Det der har du ikke fortjent, dump henne og fortell akkurat hva du synes om oppførselen hennes. Jøsses!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Du fortjener henne ikke uansett slik som du snakker om henne. Hun fortjener nok heller ikke deg. Dere er i beste fall like dumme. Anonymous poster hash: abee7...cd1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Utrolig barnslige kommentarer her. OP kaller henne for bitch og dritt kjerring, og det sier det meste om han. Tror jeg forstår hvorfor samboeren ikke helt er sikker på hva hun vil. Å bli kalt for en dritt her på kvinneguiden, det fortjener ingen, og spesielt ikke en man er glad i. Da fortjener man faen meg ingen. Anonymous poster hash: abee7...cd1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Hvem står leiekontrakten på?, eller eier dere? Anonymous poster hash: d028f...368
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Utrolig barnslige kommentarer her. OP kaller henne for bitch og dritt kjerring, og det sier det meste om han. Tror jeg forstår hvorfor samboeren ikke helt er sikker på hva hun vil. Å bli kalt for en dritt her på kvinneguiden, det fortjener ingen, og spesielt ikke en man er glad i. Da fortjener man faen meg ingen. Anonymous poster hash: abee7...cd1 Slik som hun oppfører seg synes jeg faktisk han har rett il å kalle henne det. Hun er utrolig slem mot han. Anonymous poster hash: d028f...368 8
Gjest Keikolina Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Gud a meg, du er da tålmodig også, dette hadde ikke jeg orka.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Slik som hun oppfører seg synes jeg faktisk han har rett il å kalle henne det. Hun er utrolig slem mot han. Anonymous poster hash: d028f...368 Nei, han burde heller bruke energien sin på noe annet og ihvertfall vise at han er glad i henne. Det er noen mennesker som ikke vet hva ekte kjærlighet er for noe, den lar seg ikke styre av om den andre oppfører seg sånn eller sånn. Er man glad i noen, så kaller man ikke mennesket bitch, uansett. Kanskje han aldri har vært glad i henne? Anonymous poster hash: abee7...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Nei, han burde heller bruke energien sin på noe annet og ihvertfall vise at han er glad i henne. Det er noen mennesker som ikke vet hva ekte kjærlighet er for noe, den lar seg ikke styre av om den andre oppfører seg sånn eller sånn. Er man glad i noen, så kaller man ikke mennesket bitch, uansett. Kanskje han aldri har vært glad i henne? Anonymous poster hash: abee7...cd1 Er du seriøs? Hadde du sagt det samme om det var kvinnen som var i TS situasjon? Han har jo gjort alt for å vise at han er glad i henne, men hun sier direkte til han at han ikke er god nok, men samtidig holder hun han på pinkebenken. Hvis ikke det er en bitch, hva er da en bitch? Anonymous poster hash: d028f...368 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Nei, han burde heller bruke energien sin på noe annet og ihvertfall vise at han er glad i henne. Det er noen mennesker som ikke vet hva ekte kjærlighet er for noe, den lar seg ikke styre av om den andre oppfører seg sånn eller sånn. Er man glad i noen, så kaller man ikke mennesket bitch, uansett. Kanskje han aldri har vært glad i henne?Anonymous poster hash: abee7...cd1 Han kaller henne det hun er, ikke noe problem det. Er det noe man kan kritisere TS for er det at han holdt ut så lenge med henne.Anonymous poster hash: 0e571...9ff 7
Gjest Siaz Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 Er du seriøs?? Kan ikke se for meg hvordan et forhold skal kunne fungere etter den ene parten står og sier foran den andre at hun vuderer noen andre fremfor deg! Vet du meg hva, det blir for latterlig. Ikke la henne leke med deg på denne måten, hun er jo rett og slett uforskammet! Sett deg i respekt og forlat henne. Det finnes mange andre jenter der ute som ikke en gang ville tenkt tanken om å oppføre seg sånn
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. februar 2014 #16 Skrevet 19. februar 2014 Regner med at dersom du stikker blir det, som du sier denne "Jeg tar livet mitt" greia. Da ville jeg faktisk vært så bitch tilbake at jeg sa ifra til foreldrene hennes, så slipper ihvertfall du å stå ansvarlig dersom det skulle være tilfelle. Og dersom hun maser om hvorfor ville jeg bedt henne se på seg selv og hvordan hun holder på samt at hun har klart dette helt fint selv. Du fortjener en person som ikke vingler mellom to personer og som er oppriktig glad i deg!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. februar 2014 #17 Skrevet 19. februar 2014 Regner med at dersom du stikker blir det, som du sier denne "Jeg tar livet mitt" greia. Da ville jeg faktisk vært så bitch tilbake at jeg sa ifra til foreldrene hennes, så slipper ihvertfall du å stå ansvarlig dersom det skulle være tilfelle. Og dersom hun maser om hvorfor ville jeg bedt henne se på seg selv og hvordan hun holder på samt at hun har klart dette helt fint selv. Du fortjener en person som ikke vingler mellom to personer og som er oppriktig glad i deg! Signerer denne.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #18 Skrevet 19. februar 2014 I morgen skal jeg planlegge min flukt fra dette forferdelige kvinnemenneske!! Anonymous poster hash: a805f...618 Stikk i dag. Ikke kast bort mer tid på dette mennesket. Anonymous poster hash: ba67f...00c
Gjest Lincoln Skrevet 19. februar 2014 #19 Skrevet 19. februar 2014 Nei, han burde heller bruke energien sin på noe annet og ihvertfall vise at han er glad i henne. Det er noen mennesker som ikke vet hva ekte kjærlighet er for noe, den lar seg ikke styre av om den andre oppfører seg sånn eller sånn. Er man glad i noen, så kaller man ikke mennesket bitch, uansett. Kanskje han aldri har vært glad i henne? Anonymous poster hash: abee7...cd1 Når du blir litt eldre enn 14 år så vil du forstå at det er fullt mulig å være glad i noen og å samtidig kalle dem skjellsord når de oppfører seg dårlig. 1
strawberry Skrevet 19. februar 2014 #20 Skrevet 19. februar 2014 Du lar henne jo behandle deg som ei dørmatte, er jo ikke rart hun gjør det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå