AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg satt på t-banen her om dagen, og så en mann jeg liker veldig godt. Det var ganske fult siden det var morgenrush, men jeg så HAN sitter ved siden av en kamerat. Han smilte og sa noe til kameraten sin og så på meg, også så kameraten bort på meg ... Jeg lurer på hva de sa? Tror dere han kan være interessert? Altså, HAN - ikke kameraten? Anonymous poster hash: b0545...b7f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Jeg satt på t-banen her om dagen, og så en mann jeg liker veldig godt. Det var ganske fult siden det var morgenrush, men jeg så HAN sitter ved siden av en kamerat. Han smilte og sa noe til kameraten sin og så på meg, også så kameraten bort på meg ... Jeg lurer på hva de sa? Tror dere han kan være interessert? Altså, HAN - ikke kameraten? Anonymous poster hash: b0545...b7f kan godt hende det, kommer helt an på ansiktsanstrykket Anonymous poster hash: 2508c...bd8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 kan godt hende det, kommer helt an på ansiktsanstrykket Anonymous poster hash: 2508c...bd8 Føler vel at det ikke er et avskyelig ansiktsuttrykk akkurat Anonymous poster hash: b0545...b7f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 kanskje han sa - hun der er så søt. kanskje han sa - hun der tror jeg er interresert i meg for hun titter alltid på meg. umulig å vite hva han sa egentlig Anonymous poster hash: 482b0...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå