AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Det har seg jo sånn at mange sier at kvinner går etter menn som er opptatt, eller som får oppmerksomhet hos andre kvinner. (At det tydeligvis gjør han mer attraktiv) Er det sånn med menn og? At de blir mer interessert når de ser at hun får oppmerksomhet fra menn, eller blir de mindre interessert? Anonymous poster hash: 986cb...51e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Det fins a gutter med flokkmentalitet ogAnonymous poster hash: d9bd5...507 3
losingedge Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Jo mindre populær jo bedre, men må jo finne henne fysisk attraktiv da. Men nei, jeg vil ikke dele. Hvis hun er veldig populær orker jeg ikke prøve en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jo mindre populær jo bedre, men må jo finne henne fysisk attraktiv da. Men nei, jeg vil ikke dele. Hvis hun er veldig populær orker jeg ikke prøve en gang. Er det fordi du ikke orker å prøve, eller fordi det gjør hun mindre attraktiv? Anonymous poster hash: 986cb...51e
Gjest Halvor Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 (endret) For meg bare synker stemningen helt i bunn og fortsetter med noe annet. Jeg liker henne kanskje bedre om jeg ser andres akseptanse, men orker ikke å prøve. Endret 19. februar 2014 av Halvor
Steinar40 Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Det har seg jo sånn at mange sier at kvinner går etter menn som er opptatt, eller som får oppmerksomhet hos andre kvinner. (At det tydeligvis gjør han mer attraktiv) Er det sånn med menn og? At de blir mer interessert når de ser at hun får oppmerksomhet fra menn, eller blir de mindre interessert? Anonymous poster hash: 986cb...51e Dette er sannsynligvis nedarvet og biologisk betinget; altså at menn utsetter seg selv for en vesentlig risiko når de går etter noen som er opptatt eller som får oppmerksomhet fra andre mannfolk. Det er mer behagelig å slippe å sloss. Selv om det selvfølgelig finnes en del unntak der også.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Er meg likegyldig...Anonymous poster hash: baf32...7fd
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Ja, hvis du først har pådratt deg én arrogant selvutnevnt 'alfa' på byen, tar det ikke lang tid før resten av huleboerklanen hans kommer bort og begynner å konkurrere om hvem som klarer å felle byttet. 6
Gjest Halvor Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Ja, hvis du først har pådratt deg én arrogant selvutnevnt 'alfa' på byen, tar det ikke lang tid før resten av huleboerklanen hans kommer bort og begynner å konkurrere om hvem som klarer å felle byttet. Den var ny for meg..., hvor bor du hen? 1
Veggdyret Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har også inntrykk av at det alltid er den samme jenta alle de 30 single mennene på jobb forsøker å sjekke opp når det er julebord og lignende. Uavhengig av om hun er singel eller ikke, og om det er andre pene og single jenter tilstede. 2
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Den var ny for meg..., hvor bor du hen? I en by... Det gjelder stort sett en viss type menn, og fører gjerne til at mennene man helst vil snakke med holder seg borte. 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 I en by... Det gjelder stort sett en viss type menn, og fører gjerne til at mennene man helst vil snakke med holder seg borte. Da kan vel dere kvinner bli flinkere å be de dra til helvete da? Så slipper de du vil snakke med holder seg vekk. Så slipper vi flere tråder fra jenter som er fysisk og psykisk knust av disse patetiske rasshølene etter å ha satt ungene deres til verden. Og vi slipper dustete teorier om at det er sånn naturen er og blabla med masse hobby-biologi og fjollete simpel evo-psykologi. Jeg er i en situasjon nåder jeg har fallt for ei som er med en sånn fjott. Knust selvtilitt, angsty og hele greia. Jeg er og forsiktig. Ikke fordi jeg egentlig er redd boletrollet...men fordi jeg ikke gidder styret. Og fordi jeg vet hva jeg selv gjør om han truer eller prøver ta meg. Det slipper man ikke unna med i Norge. Skulle ønske hun hadde verdighet og stolthet til å gå...da hadde lysten min til å jobbe mer for å få henne gått opp i 4. Gir. Nå er jeg ambivalent til henne på grunn av det.Anonymous poster hash: baf32...7fd 2
TooHawt Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Den var ny for meg..., hvor bor du hen? Er du dum? LOL
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Det har seg jo sånn at mange sier at kvinner går etter menn som er opptatt, eller som får oppmerksomhet hos andre kvinner. (At det tydeligvis gjør han mer attraktiv) Er det sånn med menn og? At de blir mer interessert når de ser at hun får oppmerksomhet fra menn, eller blir de mindre interessert? Anonymous poster hash: 986cb...51e Undersøkelser har vist at det gjerne er motsatt. Kvinner ligger oftere unna opptatte menn, mens færre menn har de samme sperrene der. Men ellers tror jeg det du sier kan stemme. At menn som er usikre på følelsene sine for en kvinne, kan bli sjalu dersom de ser at kvinnen får oppmerksomhet fra andre enn dem. Tror det er menneskelig jeg. Anonymous poster hash: ded3d...e3b
Gjest Halvor Skrevet 19. februar 2014 #15 Skrevet 19. februar 2014 I en by... Det gjelder stort sett en viss type menn, og fører gjerne til at mennene man helst vil snakke med holder seg borte. Som er? Er du dum? LOL Etter all sannsynlighet, ja.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #16 Skrevet 19. februar 2014 ...men godt mulig at de ikke orker å kjempe om hennes oppmerksomhet da. Anonymous poster hash: ded3d...e3b
TooHawt Skrevet 19. februar 2014 #17 Skrevet 19. februar 2014 Som er? Etter all sannsynlighet, ja. Jaja, lov å være nysgjerrig.
Steinar40 Skrevet 19. februar 2014 #18 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har også inntrykk av at det alltid er den samme jenta alle de 30 single mennene på jobb forsøker å sjekke opp når det er julebord og lignende. Uavhengig av om hun er singel eller ikke, og om det er andre pene og single jenter tilstede. Er ho billig?
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2014 #19 Skrevet 19. februar 2014 Da kan vel dere kvinner bli flinkere å be de dra til helvete da? Så slipper de du vil snakke med holder seg vekk. Så slipper vi flere tråder fra jenter som er fysisk og psykisk knust av disse patetiske rasshølene etter å ha satt ungene deres til verden. Og vi slipper dustete teorier om at det er sånn naturen er og blabla med masse hobby-biologi og fjollete simpel evo-psykologi. Jeg er i en situasjon nåder jeg har fallt for ei som er med en sånn fjott. Knust selvtilitt, angsty og hele greia. Jeg er og forsiktig. Ikke fordi jeg egentlig er redd boletrollet...men fordi jeg ikke gidder styret. Og fordi jeg vet hva jeg selv gjør om han truer eller prøver ta meg. Det slipper man ikke unna med i Norge. Skulle ønske hun hadde verdighet og stolthet til å gå...da hadde lysten min til å jobbe mer for å få henne gått opp i 4. Gir. Nå er jeg ambivalent til henne på grunn av det.Anonymous poster hash: baf32...7fd Jeg kan ikke ta skylden for at enkelte kvinner faller for slike menn. Kvinner er ulike og har ulike preferanser. Mennene jeg tiltrekker meg er ikke den typen menn jeg foretrekker, derfor har jeg selv sjekket opp de jeg ville ha i stedet for å irritere meg over det. Jeg håper det ordner seg for deg og jenta du har falt for. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #20 Skrevet 19. februar 2014 Jeg håper det ordner seg for deg og jenta du har falt for. Takk Anonymous poster hash: baf32...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå